what is payeer account

 کیف پول پایر چیست و چگونه کار می کند؟

گسترش دنیای دیجیتالی امروز باعث افزایش تقاضای آن در فضای مالی شده است. از این رو بسیاری از سیستم های پرداخت آنلاین یک کیف پول دیجیتالی نیز برای واریز و برداشت و انتقال وجه به کاربران خود ارائه می دهند. یکی از پلت فرم های محبوب در سال های اخیر پایر است. خوب شاید بخواهید بدانید پایر چیست و کیف پول پایر چه خدماتی ارائه می دهد. پایر (payeer) یک کیف پول دیجیتالی برای دارایی های فیات، رمز ارزها و یک صرافی ارز دیجیتال است.

این پلتفرم ویژگی های مثبت بسیاری ارائه می دهد که برخی از آنها عبارتند از ترید ارزهای دیجیتال در بلاک چین های مختلف، ذخیره دارایی و ارائه یک روش پرداخت سریع از سیستم پرداخت پایر به سایر ارزهای فیات است. با ما تا پایان این مقاله از پیمنت کارت همراه باشید تا به طور کامل برایتان توضیح دهیم کیف پول پایر چیست و چه کاربردی دارد.

نیم نگاهی به پایر

سایت رسمی https://payeer.com/en
مقر اصلی تالین، استونی
تاریخ راه اندازی ۲۰۱۲
لیست ارزهای دیجیتال BCH, LTC, ETH, BTC, EUR, and DASH, etc
جفت معاملاتی دارد
ارزهای فیات قابل پشتیبانی دلار(USD)، یورور (EUR) و روبل روسیه (RUB)
کشورهای مورد حمایت بیش از ۱۰۰ کشور
کارمزد واریز و برداشت بسته به نوع ارز و روش پرداخت متفاوت است
کارمزد تراکنش بسته به نوع ارز و روش پرداخت متفاوت است
اپلیکیشن دارد
روش های پشتبانی از مشتری ایمیل و سستم تیک دهی

پایر چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

Payeer-Platform-Interface-01

پایر یا پاییر که تلفظ اصلی آن پی یر است در واقع پلتفرمی است که یک کیف پول الکترونیکی را برای کاربران ارائه داده که امکان ذخیره دارایی های دیجیتال و رمز ارزهای مختلف را فراهم می کند. پاییر به عنوان رسانه ای جذاب برای علاقه مندان به کریپتو و دنیای رمز ارزها عمل می کند که به دنبال یک پلت فرم با رابط کاربری آسان و طراحی همه کاره هستند.

این ویژگی به کاربران کمک می کند تا مشکلات مربوط به نگهداری چند برنامه مختلف برای اهداف و سیستم های مالی متنوع غلبه کنند.  کیف پول پایر با پشتیبانی بیش از صد سیستم پرداخت مختلف توانسته خدمات خود در کشورهای مختلفی در دسترس قرار دهد و نیازهای مربوط به آنها را برای تجارت یا واریز و برداشت وجه برآورده کند.

پایر علاوه بر اینکه یک کیف پول الکترونیکی است، یک صرافی رمزنگاری نیز می باشد. بنابراین، کاربران نه تنها می‌توانند ارزهای دیجیتال خود (مانند اتریوم، دش، بیت‌کوین و غیره) را در ان ذخیره کنند، بلکه می‌توانند از این پلتفرم برای فروش مستقیم یا سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بدون نیاز به شخص ثالث دیگری برای انجام معامله بین بازار و مشتری استفاده کنند.

این پلتفرم بر اساس کشور استونی است. از این رو، توسط کمیسیون خدمات مالی وانواتو (VFSC) و MEAC تنظیم و نظارت می شود.

این پلتفرم امکان برداشت از مسترکارت و مائسترو را فراهم کرده است. ارائه روش های مختلف برای پرداخت و شارژ کیف پول پایر آن را به گزینه ای محبوب و انتخاب یک کیف پول الکترونیکی اصلی برای بسیاری از کاربران کرده است.

یکی از ویژگی های بسیار مهم پایر سهولت در فرآیند مبادله فیات و ارزهای دیجیتال است. این سیستم یکی از پلتفرم‌های پیشرو برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. پایر یک کیف پول الکترونیکی برای دارایی های مختلف دیجیتال از قبیل بیت‌کوین، دش، اتریوم، لایت‌کوین و غیره و همچنین ارزهای فیات می باشد.

همچنین کاربران را قادر می سازد تا حساب های چند ارزی داشته باشند و امکان انتقال فوری وجوه و پرداخت های سریع را به آنها می دهد. این سیستم در برخی از کشورها امکان پرداخت قبض آب و برق با یک کد QR را می دهد. این کد QR را می توان به راحتی اسکن کرد و مرحله وارد کردن دستی اطلاعات گیرنده را حذف می کند. فرآیند احرا هویت و تکمیل فرآیند KYC ساده است و با کمک اپلیکیشن موبایل قابل انجام است. از آنجا که این پلت فرم  کاملا کسب و کار محور می باشد می توان از آن برای درگاه پرداخت وب سایت استفاده کرد.

این سیستم پرداخت بین المللی در بیش از ۱۲۷ کشور در دسترس است و افراد برای استفاده از این پلتفرم نیازی به حساب بانکی ندارند زیرا ارزهای فیات را می توان مستقیما در حساب پاییر مربوطه دریافت کرد.

پایر چگونه کار می کند؟

معمولا حساب Payeer کارمزد و هزینه‌های مختلفی را برای خدمات و ویژگی‌های خود دریافت می کند که منبع اصلی درآمد شرکت آن است. این پلت فرم مزیت های پرسودی فراهم می کند که معمولا توسط ارائه دهندگان کیف پول دیجیتال ارائه نمی شود. از طفی پایر یک صرافی ارز دیجیتال نیز می باشد و می‌تواند قیمت‌های بسیار رقابتی به کاربران ارائه دهد. زیرا هیچ انتقالی بین اکوسیستم‌ها یا پلتفرم‌های مختلف وجود ندارد. یکی دیگر از ویژگی های پایر ارائه خدمات و ویژگی های سفارشی به افراد و مشاغل مختلف متناسب با نیازهای خاص آنها است.

این سطح از مدیریت خرد نیازهای مشتری چیزی است که به پلتفرم کمک کرده است تا خود را در جایگاهی بالاتر از رقبا قرار دهد. این خدمات بسته به سناریوی خاص مستلزم هزینه های اضافی است.

از طریق اپلیکیشن موبایلی که در فروشگاه‌های اپلیکیشن آی او اس  (IOS)و اندروید (Android) در دسترس است، می توان به حساب پایر دسترسی داشت. کاربران همچنین می توانند از حساب خود برای انتقال پول به VISA یا MasterCard خود استفاده کنند و از آن برای پرداخت به موسسات مالی معمولی استفاده کنند. کیف پول پایر از روش امن احراز هویت دو مرحله ای FA2 استفاده می کند.

Payeer-Features-02

مزیت کیف پول پایر (Payeer Wallet) چیست؟

  • ارائه درگاه پرداخت پایر: از آنجا که پایر ارز ارزهای مختلفی پشتیبانی می کند، کسب‌ وکارهای آنلاین می‌توانند از پایر به ‌عنوان یک روش پرداخت راحت استفاده کنند.
  • فریلنسرها و بسیاری از کارمندان دورکار می توانند با استفاده از سستم پرداخت پایر می توانند وجوه پرداخت شده خود را از سراسر مشتریان جهان دریافت و به راحتی آنها را به ارز محلی خود تبدیل نمایند.
  • ارائه پلت فرم ترید پایر
  • رفرال مارکتینگ پایر
  • کیف پول تتر TRC-20-
  • سهولت در تبدیل دلار پایر به سایر ارزها
  • پایر یک کیف پول چند ارزی است و تنها ولتی است که خدمات خود را در زمینه ارز فیات و رمز ارزها ارائه می دهد.
  • امکان انتقال مستقیم از پایر به ویزا، مسترکارت و سایر سیستم های پرداخت بین المللی به صورت فوری و آنی وجود دارد.
  • در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان موجود است و برخی از پیشرفته ترین و منحصر به فردترین ویژگی ها را به عنوان پلتفرم، صرافی و کیف پول دیجیتال ارائه می دهد.
  • علیرغم محدودیت در ارزهای دیجیتال، این پلتفرم جفت‌های معاملاتی متعددی را ارائه می‌کند که معمولا در سراسر بازار ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند.
  • کاربران می توانند حساب های ناشناس و تایید شده ایجاد کنند. با این حال بسیاری از کسب و کارها برای استفاده از پایر از حساب های تأیید شده استفاده می کنند.
  • دسترسی جهانی: کاربران می‌توانند از هر کجای دنیا به حساب‌های خود دسترسی داشته باشند و تراکنش‌های بین‌مرزی یکپارچه را بدون محدودیت ساعات کاری سنتی بانکی یا مرزهای جغرافیایی ممکن می‌سازد.
  • تراکنش های فوری: سرعت در عصر دیجیتال یک اولویت است و پایر با پردازش آنی تراکنش ها از قبیل انتقال وجه یا پرداخت به این انتظارات پاسخ می دهد.
  • احراز هویت امن: امنیت در دنیای مالی آنلاین بسیار مهم است و پایر از اقدامات امنیتی پیشرفته برای محافظت از حساب‌های کاربری و تراکنش‌ها استفاده می‌کند. احراز هویت دو مرحله ای بک لایه امنیتی بیشتر برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز اضافه می کند.
  • یکپارچه سازی API : پایر یک API ارائه می دهد که توسعه دهندگان می توانند از آن برای ادغام عملکرد پلت فرم در اپلیکیشن، وب سایت یا خدمات خود استفاده کنند.
  • Payeer یک کیف پول الکترونیکی/دیجیتال است که کاربران را قادر می سازد تا مجموعه متنوعی از دارایی های دیجیتالی از جمله فیات و ارزهای دیجیتال را ذخیره کنند.
  • Payeer در مقایسه با برخی از رقبای خود، کارمزدهای پایینی را دریافت می کند، اگرچه Payeer را می توان به عنوان یک پلت فرم بلامنازع برای لیست روش های پرداخت پشتیبانی شده و مقیاس عملیات در نظر گرفت.
  • Payeer همچنین یک صرافی ارز دیجیتال ثبت شده است که در آن افراد می توانند ارزهای دیجیتال را از بلاک چین های مختلف معامله کرده و آنها را مستقیماً در کیف پول های رمزنگاری برتر پلتفرم ذخیره کنند.
  • Payeer راه حل های دیجیتالی را برای افراد و همچنین مشاغل ارائه می دهد و این یکی از مزیت هایی است که منجر به رشد چشمگیر پلت فرم در چند سال گذشته از زمان شروع آن شده است.
  • قیمت های اعمال شده برای معاملات بر اساس خود دارایی است و عموماً برای افراد و همچنین مشاغل یکسان است.
  • Payeer یک برنامه وابسته دارد که کاربران را تشویق می کند تا افراد جدید را از طریق بررسی ها و نظرات شخصی وارد کنند. ارجاع‌ها ۲۵ درصد از هزینه‌های دریافت شده توسط پلتفرم را از کاربر ارجاعی به عنوان پاداش به کاربر دعوت‌کننده ارائه می‌کنند.

معایب کیف پول پایر چیست؟

  • مقررات پایر محکم و سفت و سخت هستند و ممکن است سطح ناشناس بودنی را که اکثر کاربران از تجارت بلاک چین و رمزارز انتظار دارند، ارائه نکنند.
  • سیاست های سختگیرانه به دردسر این فرآیند می افزاید و محدودیت تراکنش ها می تواند یک مانع اضافی برای کاربران باشد.
  • پایر از تعداد محدودی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند و برخی از دارایی ها با سهم بازار کوچک در این پلتفرم وجود ندارند.
  • تمام معاملات غیرقابل بازگشت هستند.
  • عدم شفافیت در هزینه ها
  • ارزیابی پیامک پولی است و حدود ۰.۰۵ دلار امریکا می باشد

خدمات کیف پول پایر چیست؟

پایر خدمات مختلفی را به کاربران بسیاری از کشورها ارائه می کند. این کیف پول از بسیاری از خدمات مبادله ارز به صورت آنلاین پشتیبانی می کند و به کاربران خود اجازه می دهد در سیستم های مختلف، کارت های بانکی و موسسات کار کنند. شما می توانید تنها با وارد کردن آدرس ایمیل، کد تأیید ارسال شده به ایمیل و نام و کشور خود در این سرویس ثبت نام کنید. کاربرانی که فرایند احراز هویت خود را تکمیل نکرده اند می توانند با سقف ۹۹۹ دلار را در روز برداشت نمایند.

یکی دیگر از خدمات پایر ارائه کارت نقدی مسترکارت به صورت رایگان در دو حالت محازی یا فیزیکی می باشد. اما در حال حاضر صدور مسترکارت های جدید به حالت تعلیق درآمده و کارت های صادر شده قبلی نیز مسدود شده اند. بنابراین، شما به هیچ وجه قادر به استفاده از مسترکارت پایر نیستید.

پایر از سرمایه گذاری و تجارت ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا با واریز وجوه به دلار، یورو و روبل، این ارزها را خریداری کنند. اگر از قبل یک ارز دیجیتال پشتیبانی شده توسط پایر دارید، می‌توانید از آن برای شارژ حساب پایر استفاده کنید. همچنین از هفت نوع ارز دیجیتال، ادوکش و پرفکت مانی برای انتقال وجه پشتیبانی می کند. وقتی صحبت از اضافه کردن پول به میان می‌آید، کاربران می‌توانند از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنند که عبارتند از کارت‌های بانکی (ویزا، مسترکارت، مائسترو) بیت‌کوین، اتریوم، تتر، لایت‌کوین، کیو وی (QiWi)، ادوکش (Advcash) و پرفکت مانی. برخی دیگر از خدمات پایر عبارتند از:

  • پرداخت کالا و خدمات به صورت آنلاین و آفلاین
  • پرداخت آنلاین به صورت ۷/۲۴
  • ارائه یک صرافی خودکار
  • پرداخت آنلاین برای پروژه ها و سرمایه گذاری کسب و کارها
  • شارژ مستقیم از مسترکارت، ویزا، بیت کوین، ادوکش، وب مانی و…
  • انتقال وجه رایگان بین اعضای سیستم پاییر
  • برداشت وجه از ویزا، مسترکارت، پی پال، حواله سیمی و سایر درگاه های پرداخت
  • ذخیره مطمئن وجوه

نحوه ثبت نام و ساخت حساب پایر چگونه است؟

Payeer-Sign-Up-Process-03

برای افتتاح حساب پایر باید در پلتفرم آن ثبت نام کرد. کاربران با کلیک بر روی دکمه “ایجاد حساب” در وب سایت، باید فرمی را که حاوی جزئیاتی مانند ایمیل است را پر کنند. پس از وارد کردن ایمیل، کاربران می‌توانند کد تأیید ارسال شده به حساب‌های ایمیل خود را وارد کنند یا از مرحله رد شده و به ایجاد رمز عبور، شماره حساب و سایر مراحل ادامه دهند.

این پلتفرم یک سیستم کامل برای جلوگیری از فعالیت های غیرقانونی دارد. از این رو مقررات و الزامات از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. برخی از کشورها نیاز دارند که حساب ها با شناسه های صادر شده توسط دولت یا سایر مدارک شناسایی مرتبط باشد.

همچنین کاربران قادر به افتتاح یک حساب تجاری در پاییر می باشند و می توانند اسناد شرکت را به اشتراک بگذارند. پس از اینکه کاربران حساب خود را ایجاد کردند، اگر در حال پرداخت از طریق کارت خود در این پلتفرم هستند ممکن است مجبور شوند جزئیات کارت اعتباری خود را به عنوان روش پرداخت وارد کنند. به عبارتی این روش یکی از راه های شارژ حساب پایر می باشد که می‌تواند برای مبادلات یا اهداف دیگر استفاده شود. یکی دیگر از ویژگی های این پلتفرم امکان شرکت در نظرسنجی ها برای کاربرانی که حساب کاربری دارند می باشد که موجب بهبود این سیستم خواهد شد.

معاملات و تریدینگ در پایر

payeer-trade-04

کیف پول پایر با ارائه یک رابط بصری و اپلیکیشن آسان برای ناوبری، روند تجارت و معامله را به یک فرآیند ساده و دوستانه تبدیل کرده است. این پلتفرم از برخی از رمزارزهای اصلی در بازار بلاک چین بر اساس ارزش بازار آنها پشتیبانی می‌کند و کاربران جفت‌های معاملاتی مختلفی دارند که می‌توانند از میان ترکیب دارایی‌های مبادله انتخاب کنند.

ویژگی های معاملاتی روی پلتفرم با در نظر گرفتن نیازهای کاربر ابداع شده است. کاربران می توانند ارزهای دیجیتال خود را با ارزهای فیات معامله کنند و بر اساس نیاز خود اقدام به خرید یا پرداخت نمایند. یکی از مزیت های معامله در Payeer عدم کارمزد اضافی است. زیرا این پلتفرم هم به عنوان یک صرافی و هم به عنوان یک کیف پول الکترونیکی عمل می کند.

کاربران سیستم پایر می توانند برای خرید ارز دیجیتال در ابتدا معامله از هر روش پرداختی که توسط پلتفرم پشتیبانی می شود استفاده کنند. از قبیل کارت‌ها، فهرست سیستم‌های پرداخت دارای PayPal به عنوان روش پرداخت و رسانه‌های محلی خاص کشورهای دیگر است که توسط مقامات مربوطه به رسمیت شناخته می‌شوند.

کاربران می‌توانند از برنامه موبایل یا نسخه پلتفرم دسکتاپ، یکی را انتخاب کنند. نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که پایر و لیست ویژگی های معاملاتی آن در ایالات متحده موجود نیست و بنابراین به ساکنان ایالات متحده توصیه می شود که به دنبال کیف پول ایده آل خود باشند.

پایر چقدر کاربرپسند است؟

پلتفرم پایر به عنوان یکی از کاربرپسندترین سیستم های پرداخت در نظر گرفته می‌شود که در چنین مقیاس متنوعی کار می‌کند. این پلت فرم ناوبری بصری و ساده ای را ارائه می دهد. بطوریکه استفاده از آن حتی برای کاربران مبتدی نیز بسیار آسان است. کیف پول پایر چند ارزی است که موجب سهولت در استفاده از آن می شود و می تواند به پلتفرم اصلی بسیاری از کاربران تبدیل شود.

Benefits-of-Using-Payeer-05

کاربران پیشرفته می توانند از طریق عملکردهایی که نیازی به دانش فنی برای اجرا ندارند چاسخ خود را از این سیستم دریافت نمایند. بنابراین، آنها می توانند از مزایای امکانات این پلت فرم استفاده کنند. بررسی‌های وب‌سایت‌های مختلف نشان می‌دهد که کاربران از رابط کاربری این پلت فرم راضی بوده و تیم را برای تجربه آسان و یکپارچه برنامه تحسین می‌کنند.

افرادی که تمایل به راه اندازی نسخه دسکتاپ نمی باشند تجربه مثبتی در دسترسی به این پلتفرم از طریق اپلیکیشن تلفن همراه خود دارند. نسخه موبایل پلتفرم پایر روشی فشرده تر و بدون دردسر برای استفاده از ویژگی های این سیستم پرداخت، خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا دریافت وجوه در حساب ها ارائه می دهد. ویژگی‌های بیشتر مانند استفاده از کدهای QR برای انجام پرداخت‌ها نشان می‌دهد که این پلتفرم تا چه حد می‌تواند به بخشی از زندگی کاربران برای انجام فعالیت های روزمره از جمله خرید در موسسات و سیستم‌های مالی مختلف تبدیل شود.

کارمزد تراکنش ها در پایر چه قدر است؟

پایر در ازای ارائه خدمات و ویژگی های مختلفی به کاربران هزینه ای به عنوان کارمزد دریافت می کند. کارمزد معاملات برای هر ارز دیجیتال متفاوت است. در برخی موارد، کارمزد واریز وجه ممکن است تا ۳.۹۹٪ باشد، که بسته به نوع سیستم پرداختی مورد استفاده متفاوت است. میزان کارمزد برای واریز و برداشت وجه در این سیستم کاملا شفاف است.

Payeer-Fees-06

اگرچه واریز ارز دیجیتال به کیف پول کاملا رایگان است، حداقل مقداری وجود دارد که می توان آن را معامله کرد و همچنان همان هدفی را دارد که حداقل کارمزد به آن متصل شود. این پلتفرم برای واریز ارز فیات کارمزد دریافت می کند. به عبارتی واریز مستقیم دیجیتال به کیف پول هیچ هزینه ای ندارد، اما در مورد ارزهای فیات این قضیه صدق نمی کند.

برداشت دارایی های کریپتو و ارزهای دیجیتال در پایر بدون هیچ هزینه و کارمزدی است. به غیر از هزینه هایی که در بالا ذکر شد، هیچ هزینه پنهان یا اضافی از کاربران دریافت نمی شود. ممکن است این کارمزد در مقایسه با برخی از پلتفرم‌های محلی بالاتر به نظر برسد، اما پایر کارمزد رقابتی خود را ارائه می دهد زیرا بسته جامع‌تری دارد و نیازی به پرداخت مبالغ کم به چندین پلتفرم را از بین می‌برد.

اپلیکیشن موبایل کیف پول پایر از چه اندروید پشتیبانی می کند؟

Payeer-Mobile-App-07

سیستم پرداخت پایر برای افزایش میزان تجربه کاربری و سازگاری با دستگاه های مختلف یک برنامه و اپلیکیشن تلفن همراه برای پلتفرم خود ارائه کرده که برای دستگاه‌های اندروید  (Android)و  آی او اس (iOS) در دسترس است. از آنجا که ممکن است هر کاربری تمایل به نشستن جلوی سیستم رایانه ای نداشته باشد، به ویژه در زمانیکه نیاز به پرداخت و انتقال آنی وجه در طول روز. از این رو اپلیکیشن های تلفن همراه پایر گزینه ای عالی برای انجام این فعالیتها می باشند.

از طرفی معرفی اپلیکیشن موبایل موجب ارائه قابلیت هایی از قبیل اسکن کد QR برای پرداخت در پتفرم پایر شده است که از طریق دوربین تلفن همراه کار می کند و روی نسخه دسکتاپ امکان پذیر نبود. یکی دیگر از مزیت های برنامه تلفن همراه هوشمند استفاده از روش امنیتی ۲FA و تکمیل فرایند احراز هویت از طریق آن می باشد.

این برنامه ها نیاز به، به خاطر سپردن رمز عبور را برای همیشه از بین می برند زیرا اکثر تلفن های هوشمند موجود در بازار دارای ویژگی های احراز هویت بیومتریک هستند. افراد می توانند با مجوز اثر انگشت که در گوشی هایشان تعبیه شده است به این پلتفرم دسترسی داشته باشند. به همین دلایل بسیاری از کاربران اپلیکیشن موبایل پاییر را ترجیح می دهند.

 نحوه واریز و برداشت وجه از کیف پول پایر چگونه است؟

کاربران می توانند از روش های مختلف برای شارژ حساب پایر و واریز وجه در آن استفاده کنند. آنها می‌توانند از طریق روش‌های پرداختی نظیر کارت‌های اعتباری یا کارت‌های نقدی، حواله‌های بانکی یا سایر روش‌های پرداخت جایگزین که از قبیل ادوکش، پرفکت مانی، کیو وی و غیره برای واریز وجه در پایر استفاده نمایند.

این پلتفرم برای انتقال وجوه و واریز آن هزینه ای به عنوان کارمزد دریافت می کند. البته  میزان کارمزد کاملا بستگی به نوع سیستم پرداختی مورد استفاده برای واریز وجه متفاوت است که به طور کامل در وب سایت رسمی این پلتفرم ذکر شده است تا افراد قبل از شروع تراکنش از آن استفاده کنند.

برداشت را می توان با چند ارز فیات انتخابی و حالت های وجوه آغاز کرد. کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را از طریق مسترکارت، ادوکش و موجودی کیف پول Payeer یا برخی از بانک‌های محلی که در منطقه جغرافیای خاص توسط پلتفرم پشتیبانی می‌شوند، برداشت کنند.

سیستم پرداخت پایر دارای محدودیت هایی در حداقل میزان برداشت به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه دارد. اگرچه پرداخت‌های پایر به صورت آنی و فوری انجام می شوند اما تراکنش‌های برداشت ممکن است تا چند روز کاری طول بکشد.

ارزها و کشورهای مورد حمایت پایر چیست؟

پایر از زمان آغاز به کار خود رشد قابل توجهی داشته است بطوریکه امروزه یکی از رایج ترین کیف پول ها و صرافی های الکترونیکی در بازار است. این پلتفرم در بیش از ۱۰۰ کشور قابل دسترس است و از ارزهای مختلف فیات و برخی از سیستم های پرداخت محلی بر اساس موقعیت مکانی کاربر پشتیبانی می کند.

در حالی که پاییر در اکثر کشورهای اروپایی و آسیایی در دسترس است اما برخی از خدمات آن برای ساکنان ایالات متحده قابل دسترس نیست. اگرچه ایالات متحده برخی از بزرگترین بازارهای رمزنگاری را دارد، اما مقررات محلی و انطباق با آن به شکلی تدوین نشده است که بتواند این پلتفرم را به طور کامل در بازار آمریکا عملیاتی کند. اگرچه سیستم پرداخت پایر به طور کامل در ایالات متحده در دسترس نیست، اما  با این حال برخی از کاربران توانسته‌اند با کمک حواله سیمی آن را به کار ببندند. شاید یکی از دلایلی که کاربران ایالات متحده این سیستم را انتخاب نمی کنند هزینه های بالای آن باشد.

در نهایت، رمزارزهای پشتیبانی شده آنهایی هستند که بیشترین ارزش بازار را دارند و به طور گسترده شناخته شده هستند. ارزهای رمزنگاری شده روی پلتفرم پایر شامل  بیت کوین کش (BCH)، لایت کوین)  (LTC، اتریوم (ETH)، بیت کوین (BTC)، یورو (EUR) و ارز دش (Dash) و غیره می‌شوند. این آلت‌کوین‌ها محدود هستند، اما جفت‌های معاملاتی بسیار متنوع هستند و راه‌های متفاوتی را برای فروش یا خرید به کاربران ارائه می‌دهند.

وریفای اکانت پایر

کاربران می توانند با وریفای و تایید حساب کاربری به تمام عملکردهای سیستم دسترسی داشته باشند. همچنین فرایند انتقال وجه برای آنها سریع و آسان خواهد بود و در برابر مسدود شدن بیمه می شوند. برای تکمیل وریفای اکانت پایر باید شماره تلفن همراه خود را تأیید کنید و مدارکی برای تأیید آدرس واقعی محل سکونت با نام و نام خانوادگی خود کامل ارائه دهید.

با تأیید حساب کاربری می توانید وضعیت خود را از ثبت شده به تأیید شده تغییر دهید. همراه با تأیید هویت، شرکت ممکن است اطلاعاتی در مورد منابع مالی، تراکنش ها درخواست کند. در صورت امتناع از ارائه اطلاعات شخصی، شرکت حق دارد دسترسی به کیف پول الکترونیکی را ببندد، محدود یا تعلیق کند. قبل از ثبت نام در سایت، باید قوانین شرکت را مطالعه کنید.

چگونه امنیت کیف پول پایر را افزایش دهیم؟

از آنجایی که پایر در قاره‌های مختلف خدمات خود را ارائه می دهد و پایگاه‌های کاربرانش همواره در حال رشد می باشند باید امنیت بالایی داشته باشد. این پلت فرم معیارهای مختلفی برای افزایش امنیت تنظیم کرده است که از اطلاعات و داده های کاربران محافظ کرده و باعث حفظ حریم خصوصی آنها می شود.

یکی از این معیارها احراز هویت دو مرحله ای یا ۲FA است که می توان بعد از احراز هویت حساب تلفن همراه از آن استفاده کرد و پس از آن نیاز به تایید ثانویه از دستگاه تلفن همراه دارد. این اقدامات باید قبل از انجام تراکنش ها یا استفاده از برخی ویژگی های پلت فرم پایر انجام شوند. گاهی اوقات ممکن است فرایند احراز هویت کمی زمانبر باشد که موجب دلسرد شدن کاربران شود. اما نفطه مثبت قضیه این است که احراز هویت کاربران موجب بالاتر رفتن امنیت می شود.

حساب های احراز هویت نشده کاربران شامل محدودیت هایی در انجام تراکنش‌ها و برداشت‌ها می باشد. به عنوان مثال، سقف تراکنش‌های یورو برای حساب های تایید نشده ۱۵۰۰۰ می باشد. سیستم پرداخت پایر برای بسیاری از کاربرانی که در جنوب آسیا زندگی می کنند یکی از امن ترین و قابل اعتمادترین کیف پول در دسترس کنونی می باشد و بیش از یک ارز دیجیتال ارائه می دهد. یکی دیگر از اقدامات امنیتی پایر این است که به ازای هر بار ورود کاربران به حساب کاربری خود ایمیلی دریافت می کنند که به آنها در پیگیری تمام فعالیت‌های حسابشان کمک می کند و در صورت کلاهبرداری به سرعت اقدامات لازم را انجام دهند.

پشتیبانی مشتری در  پایر چگونه است و نظر کاربران در خصوص خدمات Payeer چیست؟

Payeer-Support-Service-08

تیم پشتیبانی پایر سریع و پاسخگو است و به طور مداوم به کاربران راه حل های لازم را ارائه می دهد. کاربران برای برقراری ارتباط با شرکت می توانند از سیستم تیک دهی استفاده کنند و در عرض ۲۴ ساعت راهنمایی های لازم را دریافت نمایند. این شرکت آدرس خود را برای کاربران محلی که ممکن است در رابطه با حساب های خود به کمک فوری نیاز داشته باشند، اعلام کرده است. همچنین افرادی که به دنبال راه حل های ویژه برای خود یا کسب و کار خود هستند، می توانند به پشتیبانی مشتری دسترسی داشته باشند.

سخن نهایی

در این مقاله گفتیم کیف پایر چیست و چگونه کار می کند؟ پایر یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین کیف پول ها و صرافی ها در سراسر جهان است. قیمت رقابتی و تراکنش های قابل اعتماد این سیستم، آن را به انتخاب خوبی برای هزاران نفر در سراسر جهان تبدیل کرده است. سیستم پرداخت پایر بالاترین رتبه را در کیف پول الکترونیکی دارد و یکی از بزرگترین پلتفرم‌ها برای مبادلات رمز ارزها برای کاربرانی که معیارهای رمزنگاری آنها توسط پلتفرم قابل برآورده شدن است می باشد.

سوالات متداول

آیا پایر قابل اعتماد است؟

با استفاده روزانه این پلتفرم توسط صدها کاربر می توان این سیستم را به عنوان یکی از بصری‌ترین، ایمن‌ترین و بهترین گزینه ها شناخت.

کیف پول Payeer از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کنند؟

کیف پول پایر ارزهای دلار، یورو و روبل و همچنین ارزهای دیجیتال از قبیل بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و غیره را پشتیبانی می کند.

آیا پایر امن است؟

این سیستم از اقدامات امنیتی مختلفی از قبیل احراز هویت دو مرحله ای FA2 استفاده می کند و به ازای هر ورود جدید به کاربران اطلاع رسانی می کند.

چطور از پایر پول برداشت کنم؟

برای برداشت وجه از پایر، کاربران می‌توانند به بخش «موجودی» رفته و سپس گزینه برداشت را انتخاب کنند. پس از انجام این کار، کاربران می توانند مقدار وجوهی را که می خواهند برداشت کنند وارد نمایند. حداقل مبلغ برداشت در پلتفرم برای ارزهای مختلف وجود دارد.

نحوه انتقال وجه از حساب پایر چگونه است؟

وقتی صحبت از انتقال پول از حساب پایر می شود، کاربران می توانند نحوه انتقال را انتخاب کنند. برای ارسال وجه به حساب دیگر پایر، کاربران می توانند مشخصات گیرنده را وارد نمایند. همچنین می‌توانند از کدهای QR برای پرداخت‌ها استفاده کنند.

آیا می توانم بدون احراز هویت از پایر استفاده کنم؟

امکان استفاده از حساب پایر بدون احراز هویت وجود دارد اما با محدودیت هایی در برداشت و انجام تراکنش همراه است.

کجا می تونم از مسترکارت استفاده کنم؟

در حال حاضر صدور مسترکارت پایر برای همه کشورها به حالت تعلیق درآمده و کارت های صادر شده قبلی قبلا مسدود شده اند. بهتر است از کیف پول اسکریل، پایونیر یا پرفکت مانی استفاده کنید و از کارت های آنها در هر کجای دنیا به راحتی استفاده کنید.

چطور اکانت پاییر را حذف کنم؟

برای حذف اکانت پایر  باید ایمیلی به آدرس support@payeer.com  ارسال و از آنها بخواهید نسبت به حذف حساب پایر اقدام نمایند.

چطور اکانت پایر را شارژ کنم؟

بعد از ورود به حساب کاربری روی گزینه “افزودن” از منوی اصلی کلیک کنید، حساب خود (موجودی USD/RUB/EUR یا موجودی ارزهای دیجیتال) و سیستم (کارت های بانکی، روش های پرداخت مانند BTC، Perfect Money، QIWI، AdvCash و غیره) را انتخاب کنید. سپس مقدار مورد نظر را وارد کرده و روی گزینه “افزودن” کلیک کنید. اطلاعات و کارمزد پایر را بررسی و تراکنش را تأیید کنید. همچنین میتوانید از طریق پیمنت کارت اقدام به شارژ اکانت پایر خود نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *