Perfect Money Voucher cover

ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟ ووچر پرفکت مانی چگونه کار می کند؟ نحوه ساخت و شارژ ووچر پرفکت مانی چگونه است؟ اینها ممکن است سوالاتی باشد که بعد از آشنایی با مفهوم پرفکت مانی برایتان پیش آمده باشد. خوب در این مقاله قصد داریم تمامی نکات وجزئیات مربوط به ووچر پرفکت مانی از کاربرد و مزیت های آن و هر آنچه که باید در مورد نحوه ساخت و شارژ e-voucher بدانید را آموزش دهیم. قبل از اینکه به بررسی ویژگی های شگفت انگیز آن بپردازیم، ابتدا باید بدانید Perfect Money چیست، که به طور مفصل در مقاله ای با همین عنوان به تمامی نکات و هر آنچه که باید در مورد پرفکت مانی بدانید پرداخته ایم.

پرفکت مانی چیست؟

در مقاله پرفکت مانی چیست توضیح داده بودیم که پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که به همه کاربران خود این امکان را می دهد تا از طریق اینترنت پرداخت هایی سریع و آسان و همچنن انتقال پولی ایمن داشته باشند. پرفکت مانی فرصت های شگفت انگیزی را برای همه کاربران اینترنت و صاحبان ثروتمند مشاغل آنلاین باز کرده است. پرفکت مانی در حال هدف قرار دادن جایگاهی برای رساندن تراکنش های آنلاین به سطح مطلوب است. با استفاده بهینه از این سیستم پرداخت، کاربران می توانند فعالیت های زیر را انجام دهند:

  •  انتقال پول بین اعضای آن
  • دریافت پرداخت برای پروژه های تجاری مختلف از طریق اینترنت
  • انجام پرداخت های منظم آنلاین
  • ذخیره کردن وجوه پول با امنیت بیشتری در حساب الکترونیکی و دریافت سود ماهانه
  • پرداخت سریع کالاها و خدمات به صورت آنلاین

ووچر چیست و چه مشخصاتی دارد؟

ووچر یک کارت شارژ مجازی یا فیزیکی به صورت پلاستیکی است که حاوی مقداری پول است که می توان از آن برای خرید چیزی استفاده نمود. می توان از کارتهای ووچر در مکان هایی مانند فروشگاه های مواد غذایی، مراکز خرید و داروخانه ها نیز استفاده کرد. ووچر های مجازی که به عنوان روش های پرداخت الکترونیکی از آنها استفاده می شود محبوبیت بسیار زیادی دارند و به عنوان روشی برای پرداخت انواع محصولات و خدمات حتی در زمینه معاملات املاک و مستغلات بسیار رایج می باشند. در بسیاری از موارد، هنگامی که محصولات یا خدمات از یک خرده‌فروش آنلاین خریداری می‌شوند، ووچرهایی به مصرف‌کننده برای آنچه که پرداخت کرده اند ارائه می شوند. این ووچرها ها اغلب برای معتبر بودن نیاز به یک نسخه چاپی و یک امضا دارند.

انواع ووچرها

ووچر های مختلفی بسته به بازار، اقتصاد و کاربرد آن وجود دارند. کوپن، کارت هدیه، ووچر هتلها، کارت نقدی پیش پرداخت نمونه هایی از انواع ووچرها می باشند.

کوپن: کوپن نوعی ووچر است که با تخفیف قابل استفاده است. هم برای توصیف کارت های دیجیتالی موجود در وب سایت ها و هم موارد چاپی موجود در روزنامه ها، مجلات و غیره استفاده می شود. عملکردی مشابه کارت هدیه پلاستیکی دارد و می توان آن را در فروشگاه های خاص برای کالا یا خدمات مبادله نمود.

با این حال، کوپن های الکترونیکی معمولاً به دستگاه خریدار ارسال می شوند و می توانند بلافاصله بازخرید شوند. برای اینکه یک کوپن ارزش داشته باشد، باید قبل از اسکن یک کالا در باجه ارائه شود. علاوه بر این، بسیاری از خرده فروشان بزرگ از شما می خواهند که برای پذیرش کوپن های سازنده، یک شناسه معتبر ارائه دهید.

کارت هدیه: کارت هدیه معمولاً به عنوان هدیه برای تولد، فارغ التحصیلی یا رویدادهای دیگر به کسی داده می شود.

ووچر هتل ها: ووچرهای هتل را می‌توانید به‌ صورت کد دیجیتال یا نسخه چاپی دریافت کنید و هنگام ورود به هتل ارائه دهید. دلیل استفاده برخی هتل ها از این نوع ووچر دانستن اتاق های در دسترس شما و تهیه اتاق با امکانات قابل ترجیح شما است.

کارت نقدی پیش پرداخت: نوع دیگری از ووچرها، کارت نقدی پیش‌پرداخت شده یا همان (prepaid debit card) است که تقریبا مانند کارت هدیه می باشند. از این کارت می توانید در اماکنی که پذیرای این کارت باشند خرید کنید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

What-is-Perfect-Money-Voucher-1

همانطور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم گفتیم که پرفکت مانی به کاربران اجازه می دهد تا در کوتاه ترین زمان و با هزینه کم معاملات خود را انجام دهند. روش های مختلفی برای استفاده از سرویس پرفکت مانی وجود دارد. یکی از روش های اصلی استفاده از کوپن یا ووچر الکترونیکی پرفکت مانی (e-voucher) است. در طول سالیان متمادی استفاده از ابزارهای مالی مختلف مانند چک بانکی به مردم این امکان را داده تا بدون همراه داشتن پول نقد، پرداخت‌ها و تراکنش‌های آسانی داشته باشند. ووچر پرفکت مانی نیز ابزاری است که هدف آن ساده‌سازی تراکنش‌ها است.

در واقع نوعی چک الکترونیکی است که برای واریز یا برداشت وجه به حساب پرفکت مانی استفاده می شود. به عبارتی ووچر پرفکت مانی را می توان به عنوان کارت شارژ یا کارت هدیه در نظر گرفت با این تفاوت که فیزیکی نیست. به سادگی می توانید با وارد کردن شماره و کد ووچر، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از سایت های خارجی خریداری کنید. همچنین امکان شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر وجود دارد. با استفاده از وچر برای خرید آنلاین نیازی به داشتن حساب کاربری در سایت پرفکت مانی ندارید. می توانید به سادگی از سایت های معتبر مانند پیمنت کارت، کد ووچر دریافت کرده و کدهای خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود را وارد کنید.

کد ووچر پرفکت مانی چیست و از چه چیزی تشکیل شده است؟

هر ووچر پرفکت مانی دارای یک شماره ۱۰ رقمی، یک کد فعال سازی ۱۶ رقمی و مبلغ اعتبار و تاریخ ایجاد است. برای خرید از طریق وچر کافیست یک عدد ۱۰ رقمی و یک کد فعال سازی ۱۶ رقمی داشته باشید.E-Voucher پرفکت مانی را می توان بدون هیچ زحمتی در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان استفاده کرد. علاوه بر امکان خرید با ووچر پرفکت مانی، هر کاربر پرفکت مانی می تواند ووچر دلخواه خود را در حساب خود ایجاد کند و یا ووچرهای خریداری شده را در آن وارد کرده و حساب پرفکت مانی خود را شارژ کند. به عبارت دیگر ووچر پرفکت مانی شامل یک چک الکترونیکی است که می تواند به خوبی برای انتقال و برداشت وجه با یک کلیک استفاده شود.

What-is-the-Perfect-Money-voucher-code-2

ووچر پرفکت مانی شامل عناصر زیر است:

– کد ووچر (e-Voucher): که یک شماره ۱۰ رقمی است.

– کد فعال سازی(Activation Code): 16 رقمی که یک کد منحصر به فرد است.

– مبلغ اعتبار (Amount): به عنوان مثال، ۱۰۰۰ USD.

– تاریخ ایجاد (Created on): به عنوان مثال، ۱۷: ۵۶ ۳۰.۰۸.۲۰۱۹.

آموزش ساخت ووچر پرفکت مانی

برای ایجاد و ساخت ووچر پرفکت مانی، ابتدا باید یک حساب پرفکت مانی داشته باشید. (برای ساخت اکانت پرفکت مانی می توانید به مقاله افتتاح حساب پرفکت مانی در سایت پیمنت کارت مراجعه کنید.). اگر حساب پرفکت مانی دارید ابتدا باید ووچر بخرید و حساب خود را شارژ نمایید.

مرحله اول: برای ساخت ووچر پرفکت مانی وارد حساب کاربری خود در سایت پرفکت مانی شوید. و در قسمت بالا نوار آبی رنگ گزینه Withdraw یا همان “برداشت” را انتخاب نمایید. صفحه ای به صورت زیر برای شما نمایش داده می شود. بر روی “ووچر الکترونیکی”  (e-voucher) کلیک کنید.

 

ساخت-ووچر-پرفکت-مانی-1

۲- در صفحه “سپرده ووچر الکترونیکی” (e-Voucher Depository)  بر روی Purchase a new voucher کلیک یا همان “خرید ووچر الکترونیکی جدید” را انتخاب کنید.

مراحل-ساخت-ووچر-پرفکت-مانی-2

۳- در این مرحله نوع کیف پول پرفکت مانی خود را باید انتخاب کنید. اگر کیف پول شما دلاری است باید در قسمت Account to change from گزینه ای که با U شروع می شود را انتخاب کنید. و در قسمت Account of e-voucher مبلغ برداشتی را وارد کنید، که همان میزان ووچری که قصد تولید آن را دارید می باشد. با کلیک بر preview purchase کد ووچر شما تولید می شود.

 

مراحل-ساخت-ووچر-پرفکت-مانی-3

در تصویر زیر Account to charge from: نام کیف پول – Amount of e-voucher: مقدار ووچر که ۱ دلار است – Creation fee: کارمزد تراکنش نشان داده شده است. اگر نیاز به تغییرات دیگری دارید گزینه Edit Purchase  اگر نه purchase e-voucher را کلیک کنید.

 

مراحل-ساخت-ووچر-پرفکت-مانی-4

با انجام مراحل فوق کد ووچر شما تولید و در صورت فعال بودن پیامک برای شما به همراه کد فعالسازی ارسال می شود. سعی کنید کد فعالسازی ووچر را در جای امن نگه داری کنید و به کسی نشان ندهید. اگر الان هم قصد استفاده از آن را ندارید نگران نباشید زیرا این کد تاریخ انقضا ندارد.

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی با کد ووچر

پس از خرید و دریافت ووچر برای استفاده از کد ووچر پرفکت مانی، ابتدا باید آن را فعال کنید. فعال‌سازی تنها توسط صاحب ووچر پرفکت مانی انجام می شود. اگر قصد فعالسازی ووچر الکترونیکی یا همان شارژ حساب پرفکت مانی با کد ووچر را دارید بعد از وارد شدن در حساب کاربری خود از نوار آبی بالا گزینه Deposit (سپرده) و سپس e-voucher را انتخاب نمایید.

شارژ-حساب-پرفکت-مانی-با-کد-ووچر-

در مرحله بعد پنجره ای برای شما نمایش داده می شود که باید اطلاعات مربوط به ووچری که خرید کرده اید را وارد کنید. این اطلاعات شامل شماره ووچر پرفکت مانی(e-voucher#)، کدفعالسازی ۱۶ رقمی ووچر(Activation code)، کد امنیتی (Turning number) می باشد. بعد از پر کردن هر یک از موارد خواسته شده دکمه Activate an e-voucher را فشار دهید تا میزان ووچری که خریداری کرده اید برایتان واریز شود.

فعالسازی-ووچر-پرفکت-مانی-5

چگونه ووچر پرفکت مانی بخریم؟

از سایت های آنلاین مانند پیمنت کارت می توانید برای خرید ووچر پرفکت مانی از یک تا چند صد دلار اقدام کنید. تنها کافیست وارد پیمنت کارت شوید و بعد از ثبت نام مبلغ مورد نظر خود را وارد و پرداخت را انجام دهید. در نهایت شماره ووچر و کد فعالسازی در اختیار شما قرار داده می شود و می توانید در هر سایتی که پذیرای پرفکت مانی است خرید خود را انجام دهید.

هدف ووچر پرفکت مانی چیست؟

کوپن پرفکت مانی یا همان ووچر پرفکت مانی به بهترین وجه ممکن به کاربران خود کمک می کند تا پول را برای هر  فرد دیگری در هر نقطه از جهان انتقال دهند. با کمک ووچر کاربران می توانند مبالغ خود را به صورت ایمن و محرمانه برای خدمات و کالاها به صورت آنلاین پرداخت کنند. به راحتی می توان کوپن الکترونیکی را با هر ارز الکترونیکی یا حتی نقدی دیگری تعویض کرد.

کاربرد ووچر پرفکت مانی کجاست؟

ووچر پرفکت مانی را می توان برای اهداف زیر استفاده کرد:

  • می توانید از آن برای انتقال پول به هر کسی در سراسر جهان استفاده کنید. دریافت‌کننده می‌تواند کد فعال‌سازی کوپن را از طریق پیامک دریافت کند، حتی اگر حسابی با پرفکت مانی نداشته باشد.
  • امکان پرداخت آنلاین محصولات و خدمات را به امن ترین روش فراهم می کند.
  • می توان از آن برای تبدیل به هر پول نقد یا ارز دیجیتال در صرافی های آنلاین ارزهای الکترونیکی استفاده کرد.
  • با پرفکت مانی، می توانید کارت های هدیه را در بازار کالاهای دیجیتال خریداری و بفروشید.

همچنین اگر چند سرویس سفارش داده اید و به مکانی سفر می کنید که به حساب پرفکت مانی دسترسی ندارید، در چنین شرایطی می توانید با استفاده از ووچر پرفکت مانی هزینه خدمات خود را پرداخت کنید. از طرف دیگر، اگر مایل به خرید چیزی از کسی هستید که حسابی در پرفکت مانی ندارد، در چنین شرایطی می توانید در ازای آن یک ووچر پرفکت مانی به او پیشنهاد دهید.

مزایای ووچر پرفکت مانی چیست؟

  • استفاده آسان:مزیت اصلی این ووچرها نسبت به سیستم های سنتی این است که حمل و استفاده از آن بسیار آسان است. هنگام استفاده از ووچر پرفکت مانی، هیچ مشکلی در مورد رد یا تاخیر تراکنش وجود ندارد.
  • سرعت بالا: مبلغ بلافاصله پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز به حساب پرفکت مانی شما اضافه می شود.
  • امنیت بالا: امنیت پرداخت با ووچرهای پرفکت مانی مانند پرداخت های معمولی پرفکت مانی است. 
  • عدم تاریخ انقضا: یکی دیگر از مزایای این کارت های مجازی نداشتن تاریخ انقضا است. از آنجایی که محدودیت زمانی برای این ووچرها وجود ندارد، امکان فعال سازی ووچرهای الکترونیکی پرفکت مانی در هر زمان وجود دارد.
  •  کارمزد پایین: با ووچرهای مجازی می توان به سرعت و با کارمزد بسیار کم انتقال پول انجام داد.کارمزد پایین، ووچرها را به ابزاری مناسب برای افرادی که پرداخت های معمولی با ارز الکترونیکی انجام می دهند تبدیل کرده است.

کارمزد ووچر پرفکت مانی چقدر است؟

کدام ارزها توسط ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می شوند؟

هر حساب کاربری یک حساب چند ارزی است. علاوه بر این به حساب های ارزی مختلفی تقسیم می شود که عبارتند از:

  • ووچر USD پرفکت مانی ( واحد پرفکت مانی، معادل دلار ایالات متحده).
  • ووچر یورو پرفکت مانی (واحد پرفکت مانی، معادل یورو).
  • طلا (واحد پرفکت مانی، معادل فلز گرانبها که در اونس تروی بیان می شود).

آیا ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا دارد؟

بهترین بخش پرفکت مانی این است که ووچرهای پرفکت مانی هرگز منقضی نمی شوند. به این معنی که می توان از مبلغ مندرج در ووچر در هر لحظه و در هر روز استفاده نمود. فقط حواستان باشد که کد فعال سازی ووچر پرفکت مانی در جای امنی نگهداری کنید. زیرا هر کسی می تواند در صورت دریافت جزئیات آن از آن استفاده کند.

از کجا بفهمیم که کد پرفکت مانی معتبر است؟

اگر در مورد اعتبار کد ووچر پرفکت مانی خود شک دارید، قبل از استفاده حتما آن را یک بار بررسی کنید. اما چگونه می توان اعتبار آن را بررسی کرد؟ فقط باید کد ۱۶ رقمی منحصر به فرد و کد فعال سازی را به درستی وارد کنید. اگر بعد از وارد کردن درست تمام جزئیات کد شما نامعتبر بود، برای اطلاعات بیشتر با خدمات مشتری پرفکت مانی تماس بگیرید.

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی به صورت آنلاین

اگر قصد خرید و فروش پرفکت مانی را دارید، پیمنت کارت یکی از بهترین سایت ها در این حوزه می باشد و با ارائه پلت فرمی امن امکان فروش یا خرید ووچر و کارت های هدیه را فراهم می کند.

آموزش خرید کد ووچر پرفکت مانی از پیمنت کارت

گام اول: ثبت نام 

اولین قدم برای خرید کد ووچر پرفکت مانی از صرافی پیمنت کارت ثبت نام در آن است.

گام دوم: انتخاب کد

کد ووچر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گام سوم: پرداخت و دریافت کد ووچر پرفکت مانی

در این مرحله پرداخت خود را انجام داده و پس از تکمیل پرداخت، کد ووچر پرفکت مانی در اختبار شما قرار میگیرد.

سخن نهایی

در این مقاله به بررسی مفهوم ووچر پرفکت مانی پرداختیم. گفتیم ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد. همچنین نحوه ساخت ووچر و شارژ ووچر را برایتان توضیح دادیم.  ووچر پرفکت مانی سرعت و امنیت بالایی دارد و همانند یک کارت اعتباری عمل می کند که دارای ویژگی های متعددی است. این کوپن الکترونیکی به عنوان یک حالت پرداخت عمل می کند که می تواند در هر زمان و هر مکان انجام شود. آنها بیشتر شبیه یک کارت اعتباری هستند که می توان از آن برای مثال برای شارژ مجدد حساب خود در تلفن همراه استفاده کرد. ووچرها یک سری مزایای نسبت به نقل و انتقالات معمول دارند. آنها را می توان فورا پردازش کرد، در حالی که نقل و انتقالات وجوه سنتی می توانند کمی به تعویق بیفتند، دوباره بررسی شوند، و گاهی اوقات رد شوند.

سوالات متداول

کد فعالسازی ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی همانند یک کارت هدیه است که می توان با مقادیر مختلفی آن را شارژ نمود و دارای یک شماره ۱۰ رقمی، یک کد فعال سازی ۱۶ رقمی و مبلغ اعتبار و تاریخ ایجاد است.

آیا امکان استفاده از ووچر پرفکت مانی در سراسر جهان وجود دارد؟

بله، بیش از ۲۰۰ صرافی معتبر پرفکت مانی در سراسر جهان در دسترس هستند.  در سایت معتبر پیمنت کارت می توانید می‌توانید ووچر Perfect Money خود را با هر یک از ارزهای دیجیتال یا ارزهای الکترونیکی مانند دلار پاییر، تتر، دلار و یورو پرفکت مانی و بیت کوین مبادله کنید.

آیا نگهداری و خرید ووچر نیاز به حساب پرفکت مانی دارد؟

خیر. برای خرید ووچر یا نگهداری آن نیازی به افتتا حساب پرفکت مانی نمی باشد.

آیا ووچر Perfect Money امن است؟

بله. ووچرهای Perfect money کاملا امن هستند و احتمال حملات سایبری در آن خیلی کم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *