besr perfect money voucher in iran cover

آیا نمایندگی پرفکت مانی در ایران وجود دارد؟ خوب این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از کاربرانی که به تازگی با این سیستم آشنا شده اند پیش آمده باشد. در ابتدا باید بدانید که پرفکت مانی یک سیستم آنلاین برای پرداخت و واریز وجه می باشد که نقش مهمی در فضای مالی ایران دارد و با هدف ارائه یک پلتفرم امن و راحت برای کاربران جهت انجام تراکنش‌های مالی آنلاین ایجاد شده است. این سیستم برای کاربران به ویژه برای فریلنسرهای ایرانی بسیار ارزشمند است. پرفکت مانی با ارائه نمودن یک کیف پول دیجیتال با ارزهای مختلف امکان تراکنش های بین المللی را فراهم می کند.

از آنجا که سیستم های بانکی ایران تحریم و دارای محدودیت است می توان پرفکت مانی را یک جایگزین مناسب برای رفع این مشکل معرفی نمود. این سیستم با فراهم نمودن بستری مناسب برای نقل و انتقال بین مرزی امکان تراکنش های آنلاین و حتی مبادله بیت کویت با حساب پرفکت مانی را فراهم می کند. این ویژگی سازگاری پرفکت مانی آن را به انتخابی عالی برای افراد و مشاغل آنلاین یا فریلنسر که به دنبال روشی آسان برای انجام تراکنش های مالی و بدور از هر گونه پیچیدگی و محدودیت های نظام بانکداری ایران می باشند، تبدیل کرده است.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب این سیستم ناشناس ماندن کاربران است که برای بسیاری از کاربران ایرانی که به دنبال حفظ حریم خصوصی خود در معاملات آنلاین هستند مهم است. این سیستم با فراهم نمودن راهی مطمئن امکان حضور ایرانیان در اقتصاد دیجیتال جهانی و دسترسی به خدمات مالی را فراهم کرده است که به شیوه سنتی در دسترس نمی باشد. تا پایان این مقاله از پیمنت کارت همراه باشید تا به بررسی نمایندگی پرفکت مانی در ایران بپردازیم.

معرفی پرفکت مانی

در مقاله پرفکت مانی چیست به طور کامل به معرفی سیستم پرداخت پرفکت مانی و کاربردها و مزیت های آن پرداختیم. اگر بخواهیم مروری کوتاه بر این سیستم دیجیتالی داشته باشیم گفته بودیم که پرفکت مانی به دلیل عدم تحریم کاربران ایرانی و پشتیبانی از زبان فارسی یکی از بهترین گزینه های حاضر برای نقل و انتقال و برداشت وجه به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن است. این سیستم امنیت بالایی داشته و با ارائه رابطی کاربر پسند جایگزین مناسبی برای سایر سیستم های پرداخت می باشد. کاربران برای استفاده از این سیستم نیاز به افتتاح حساب و در برخی موارد احراز هویت دارند. بعد از افتتاح حساب می توانند نسبت به واریز، برداشت و سایر تراکنش های مالی اقدام نمایند. پرفکت مانی ویژگی های مخلتلفی از قبیل مدیریت حساب، مشاهده و پیگیری تاریخچه تراکنش ها و پشتیبانی مشتریان را ارائه می دهد.

مزیت های پرفکت مانی در ایران

استفاده از پرفکت مانی در تراکنش های آنلاین مزیت های زیادی برای کاربران ایرانی به همراه دارد که به ترتیب عبارتند از:

سهولت تراکنش های برون مرزی:

یکی از مزیت های خیلی مهم این سیستم ساده تر کردن تراکنش های بین المللی نظیر واریز و برداشت وجه است. این ویژگی برای بسیاری از فریلنسرهای ایرانی که با سایت های خارجی همکاری دارند یا شرکت های ایرانی که در تجارت های بین المللی مانند صادرات یا واردات مشغول هستند مفید است.

مبادله ارز: بسیاری از کاربران ایرانی می توانند واحد ریال ایران را به ارزهای پشتیبانی شده پرفکت مانی نظیر بیت کوین، یورو، دلار تبدیل کنند. این ویژگی برای افرادی که به دنبال نگهداری یا انتقال وجه به ارزهای مختلف هستند ارزشمند است.

سرعت بالا و کارمزد کم: تراکنش های پرفکت مانی با سرعت بالا و کارمزد کمی انجام می شوند. مخصوصل که کارمزد آن در مقایسه با روش های سنتی انتقال وجه بسیار رقابتی و پایین است.

دفتر اصلی شرکت پرفکت مانی

شرکت پرفکت مانی در سال ۲۰۰۷ توسط گروهی از کارآفرینان و کارشناسان مالی به نام Perfect Money Finance Corp در پاناما تاسیس شد. دفتر مرکزی این سیستم در زوریخ، سوئیس است و به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت غیر نقدی در اینترنت استفاده می شود.

آیا نمایندگی پرفکت مانی در ایران وجود دارد؟

پرفکت مانی در طی چند سال اخیر حضور چشمگیری در معاملات آنلاین کشور داشته است. اگر چه نمایندگی پرفکت مانی در ایران حضور ندارد اما می توان صرافی های آنلاین مجاز و معتبر ارائه دهنده خدمات پرفکت مانی را به عنوان نمایندگان پرفکت مانی در ایران دانست. به عبارتی این صرافی ها رابطی بین کاربران ایرانی با پلتفرم جهانی پرفکت مانی می باشند. این نمایندگان در ایران، شکاف بین سیستم پرداخت آنلاین و کاربران محلی را پر کرده و پیچیدگی‌های تراکنش‌های بین‌المللی و ارزهای دیجیتال را در چارچوب مقررات ایران دنبال کنند.

perfectmoney-partners

همچنین بسیاری از افراد و کسب‌وکارها در ایران می‌توانند از طریق این صرافی ها نسبت به افتتاح حساب پرفکت مانی اقدام نمایند. از کیف‌پول‌های دیجیتال استفاده کنند و در تراکنش‌های آنلاین از جمله پرداخت‌های بین‌المللی شرکت نمایند.  این قابلیت دسترسی، پرفکت مانی را به گزینه ای محبوب در میان کسانی که به دنبال راه حلی کارآمد برای تراکنش های بین مرزی هستند تبدیل کرده است.

بهترین جایگزین نماینده پرفکت مانی در ایران چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟

گفتیم که سایت ها و صرافی های آنلاین ارائه دهنده خدمات پرفکت مانی بهترین جایگزین ها برای نماینده پرفکت مانی در ایران می باشند. شارژ حساب و خرید ووچر پرفکت مانی برخی از مهمترین خدمات ارائه شده توسط این صرافی ها می باشند. در ادامه دیگر خدماتی که توسط این صرافی ها ارائه می شوند عبارتند از:

تسهیل تراکنش ها: کاربران می توانند تراکنش هایی از قبیل ارسال و دریافت وجه، پرداخت هزینه خدمات آنلاین و تراکنش های تجاری بین المللی را انجام دهند.

آموزش کاربران: معمولا صرافی ها ویدئوهای آموزشی مختلفی را در رابطه با نحوه واریز، برداشت یا افتتاح حساب در پلتفرم صرافی ارائه می دهند.

تبدیل ارز: کاربران ایرانی می توانند با استفاده از نمایندگان پرفکت مانی در ایران ارز مورد نظر خود را به ارزهای پشتیبانی شده در پرفکت مانی تبدیل کنند.

پشتیبانی از مشتری: صرافی های آنلاین پرفکت مانی از طریق کانال های مختلف نظیر چت آنلاین، شبکه های تلگرام، ایمیل آماده پاسخگویی به مشکلات کاربران است.

اقدامات امنیتی: این نمایندگان اطلاعات لازم برای افزایش امنیت حساب پرفکت مانی و محافظت از اطلاعات شخصی و مالی کاربران به آنها ارائه می دهد.

آیا خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت و بدون استفاده از نمایندگی پرفکت مانی در ایران وجود دارد؟

خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت تنها از طریق سایت رسمی پرفکت مانی امکان پذیر است. برای خرید دلار پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی می توانید از طریق سایت ها و صرافی های آنلاین با افتتاح حساب و احراز هویت اقدام نمایید.

هزینه باز کردن حساب در این شرکت از طریق نمایندگی چقدر است؟

افتتاح حساب پرفکت مانی از طریق سایت رسمی آن کاملا رایگان است. اما برای تراکنش های مالی نظیر نقل و انتقال وجه، واریز یا برداشت آن هزینه هایی به عنوان کارمزد دریافت می شود. کارمزد تراکنش های آنلاین برای حساب های وریفای شده ۰.۵ درصد و برای حساب های تایید نشده ۱.۹۹ درصد می باشد. اما هزینه افتتاح حساب پرفکت مانی از طریق نمایندگان مختلف پرفکت مانی در ایران بسته به نوع صرافی متفاوت است. این هزینه ها بسته به میزان پشتیبانی و خدمات اضافی که ارائه می دهند با هم فرق دارند.

pmvoucher-and-perfcetmoney

بهترین سایت برای خرید ووچر پرفکت مانی کدام است؟

سایت ها و صرافی آنلاین بسیاری وجود دارند که ارائه دهنده خدمات پرفکت مانی می باشند. یکی از بهترین پلتفرم های موجود برای خرید ووچر پرفکت مانی سایت پیمنت کارت است که با ارئه نمودن بستری امن و بکارگیری اقدامات امنیتی لازم امکان خرید دلار پرفکت مانی با کمتزین کارمزد و به وصرت آنی را برای شما فراهم می کند.

سخن آخر

در این مقاله به سوال که آیا نماینده پرفکت مانی در ایران وجود دارد پرداختیم. در پاسخ باید گفت پرفکت مانی در ایران نماینده ندارد. اما می توان صرافی های آنلاین ارائه دهنده خدمات پرفکت مانی را به نوعی نمایندگان پرفکت مانی در ایران دانست. این صرافی ها نقش مهمی در تسهیل پذیرش و استفاده کارآمد از خدمات مالی پرفکت مانی در داخل کشور دارند. آنها به‌عنوان واسط عمل کرده و شکاف بین پلتفرم جهانی و بازار محلی را پر می‌کنند و تضمین می‌کنند که افراد و کسب‌وکارها در ایران می‌توانند ضمن رعایت مقررات مالی مربوطه، از پتانسیل کامل پرفکت مانی استفاده کنند. حضور آن‌ها نه تنها دسترسی و درک پرفکت مانی را افزایش می‌دهد، بلکه به توانمندی مالی کلی کاربران در ایران کمک می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا به طور یکپارچه در اقتصاد دیجیتال جهانی مشارکت کنند.

سوالات متداول

آیا امکان استفاده از پرفکت مانی برای تجارت آنلاین  در ایران وجود دارد؟

بله. با استفاده از پرفکت مانی می توانید نسبت به تراکنش های مالی آنلاین و در سطح بین المللی خود اقدام کنید.

پرفکت مانی چه مزیت هایی برای کارآفرینان ایرانی و کسب و کارهای تجارت الکترونیک دارد؟

این سیستم امکاناتی نظیر شارژ و خرید ووچر پرفکت مانی، نقل و انتقال برون مرزی، تبدیل ارز را فراهم می کند.

آیا وجود نماینده پرفکت مانی الزامیست؟

کاربران می توانند با مراجعه به سای رسمی شرکت پرفکت مانی نسبت به نقل و اتقال وجه اقدام کنند. ولی متاسفانه در ایران امکان شارژ مستقیم حساب پرفکت مانی از طریق حساب بانکی ایران وجود ندارد به همین دلیل کاربران نیاز دارند به نمایندگان پرفکت مانی که در واقع همان صرافی ها هستند مراجعه نمایند که هزینه هایی به عنوان کارمزد برای واریز یا برداش وجه دریافت می کنند. 

نمایندگان پرفکت مانی در ایران چه خدماتی ارائه می دهند؟

آموزش، ارائه اقدامات امنیتی، خرید و شارژ ووچر پرفکت مانی، پشتیبانی از مشتری، نقل  وانتقال وجه در سطح بین الملل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *