perfectmoney account verify cover

پرفکت مانی یک سیستم قابل اعتماد مالی است که باعث سهولت در پرداخت پول برای کاربران از طریق اینترنت می شود. امروزه در عصری زندگی می کنیم که در مقایسه با چندین سال گذشته مجبور نیستیم به بانک برویم یا در صف خودپرداز بایستیم تا حواله ای را انجام دهیم. پرفکت مانی فرصت های باورنکردنی برای کاربران اینترنت و کارآفرینان شرکت به ویژه برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. این سیستم پرداخت به ۲۲ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی ارائه می شود. از این رو بسیار مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

برای استفاده از پرفکت مانی ابتدا باید به ساخت حساب پرفکت مانی بپردازیم. کاربران پرفکت مانی به ویژه آنهایی که وریفای اکانت پرفکت مانی انجام داده اند می توانند پول خود را در عرض چند دقیقه و با نرخ کمتر به ارزهای الکترونیکی تبدیل کنند و آنها را قادر می سازد تا تراکنش های آنلاین خود را در سراسر جهان انجام دهند. در این مقاله قصد داریم آموزش نحوه افتتاح و ساخت حساب پرفکت مانی به همراه وریفای (احراز هویت ) آن را برای شما توضیح دهیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

آیا افتتاح حساب پرفکت مانی برای ایرانیان امکان پذیر است؟

خوشبختانه علیرغم تحریم هایی که برای ایران وجود دارد سایت پرفکت مانی برای ایرانیان آزاد است. کاربران ایرانی به راحتی می توانند در این سایت ثبت نام و به افتتاح حساب پرفکت مانی بپردازند و برای پرداخت و واریز وجه در آن اقدام کنند. پیش فرض سایت پرفکت مانی به زبان انگلیسی است که می توانید حتی آن را به زبان فارسی نیز تغییر دهید.

آموزش ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده

برای افتتاح حساب پرفکت مانی و وریفای آن ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در پرفکت مانی شوید و از بخش تنظیمات حساب به بررسی و اصلاح اطلاعات بپردازید. سپس به بخش وریفای وارد شده و وریفای نام و آدرس( تایید و تصدیق نام)، تایید شماره تلفن بپردازید و در نهایت کد تصویر را وارد نمایید. که در ادامه با جزئیات برایتان توضیح داده ایم.

مراحل افتتاح و ساخت حساب پرفکت مانی

مرحله اول : ورود به سایت و انتخاب گزینه ثبت نام

برای ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده ابتدا باید در گوگل کلمه perfect money را تایپ کنید تا سایت پرفکت مانی ظاهر شود سپس وارد سایت رسمی Perfectmoney.com شوید و از قسمت بالا سایت Sign Up را کلیک کنید.

perfectmoney google

Perfect Money sign up

مرحله دوم : تکمیل اطلاعات فرم ثبت نام در پرفکت مانی

در مرحله دوم افتتاح حساب پرفکت مانی، فرمی برای شما ظاهر می شود که باید به صورت دقیق اطلاعات را وارد کنید. لازم به ذکر است، از آنجا که پرفکت مانی برای کاربران ایرانی تحریم نیست بهتر است اطلاعات واقعی خودتان را وارد کنید. این اطلاعات باید با اطلاعاتی که در مرحله احراز هویت پرفکت مانی وارد می کنید مطابقت داشته باشند. در بخش شماره تلفن بهتره است شماره موبایلی وارد کنید که بعدا شرایط ارسال پیام برایتان راحتتر باشد.

Perfect money sign up process

مرحله سوم افتتاح حساب پرفکت مانی: تکمیل ثبت نام در پرفکت مانی و ارسال پیام شماره عضویت
در آخرین مرحله ساخت حساب پرفکت مانی صفحه ای به صورت زیر به شما نمایش داده می شود که صفحه خوشامد گویی به انجمن پرفکت مانی است و متن پیام حاوی Member ID یا همان شماره عضویت است که برای شما ایمیل شده است و با استفاده از آن می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

Perfect money email verification

مقدار ممبر آیدی را در ایمیل چک کنید.

Perfect money email id

مرحله آخر: ورود به حساب کاربری
بعد از تکمیل ساخت حساب پرفکت مانی برای ورود به حساب کاربریتان، مطابق تصویر زیر از نوار بالا بر روی گزینه Login کلیک کرده و اطلاعات ممبر آیدی و رمز عبور و کد امنیتی مورد نظر را وارد کنید. بعد از افتتاح حساب پرفکت مانی و ورود به حساب کاربریتان می توانید برای خرید و فروش پرفکت مانی اقدام نمایید.

perfect money login

توجه: نکته ای که در هنگام ساخت حساب پرفکت مانی باید به آن توجه کنید این است که هنگام ساخت اکانت باید نوع حساب خود را که به صورت شخصی (Personal) یا بیزنسی (Business) است را مشخص کنید که تفاوت این دو حساب را مقاله پرفکت مانی چیست به خوبی توضیح دادیم. اگر حساب شما از نوع شخصی باشد نیاز به دادن اطلاعات بیشتر نیست. اما در صورتیکه نوع حساب شما بیزنسی است باید اطلاعاتی در رابطه با نوع و نام شرکت و همچنین آدرس سایت کسب و کار خود وارد کنید.

هزینه افتتاح حساب پرفکت مانی

هزینه افتتاح حساب و ثبت نام در پرفکت مانی در صرافی های آنلاینی که خدمات ساخت حساب پرفکت مانی می دهند از ۳ تا ۲۵ دلار می باشد.

بخش های مهم حساب پرفکت مانی

Perfect_1-eng-1

پرفکت مانی ارزهایی از قبیل طلا، دلار، یورو و بیت کوین را پشتیبانی می کند. برای خرید این گونه ارزها می توانید وارد حساب کاربری خود در پرفکت مانی شوید اما قبل از آن بهتر است بخش هایی از حساب کاربری پرفکت مانی را برایتان معرفی کنیم:

 Send Money: این بخش برای انتقال وجه بین حساب های پرفکت مانی استفاده می شود.

Statement: برای مشاهده صورتحساب های خود بکار می رود.

History: این بخش تاریخچه آخرین تراکنش های شما و همچنین تراکنش های دوره ای شما را نشان می دهد.

: Settings برای ویرایش اطلاعات شخصی وتنظیمات حساب کاربری مانند بالا بردن سطح امنیت بکار می رود.

Logout: این بخش برای خروج از سیستم می باشد

دلایل وریفای کردن حساب پرفکت مانی چیست و چه مزایایی در مقابل حساب وریفای نشده دارد؟

همانطورکه همه می دانیم دو نوع حساب پرفکت مانی وجود دارد. حساب وریفای شده پرفکت مانی یعنی همانی حسابی که احراز هویت برایش انجام و تایید شده است. دیگری حساب وریفای نشده پرفکت مانی است که احراز هویت برایش صورت نگرفته و هنوز تایید نشده است. کاربران پرفکت مانی می توانند از هر دو حساب وریفای شده و وریفای نشده استفاده کنند، تفاوت زیادی بین این دو حساب وجود ندارد. اما کاربرانی که حساب احراز هویت شده دارند می توانند بیشتر به خدمات پرفکت مانی دسترسی داشته باشند. همچنین کارمزد تراکنش های آنها کمتر است.

  • برداشت بانکی: کاربرانی که حساب پرفکت مانی آنها وریفای شده است دسترسی کامل به کلیه خدمات سیستم پرفکت مانی دارند، همچنین می توانند از گزینه برداشت از طریق بانک نیز استفاده کنند. اما کاربرانی که حساب آنها احراز هویت نشده نمی توانند از این گزینه برداشت با پرفکت مانی استفاده کنند.
  • هزینه خدمات: تفاوت دیگری که به عنوان کاربر پرفکت مانی می توانید مشاهده کنید، تفاوت در هزینه و کارمزد خدمات است. کارمزد برای برای حساب های تایید شده ۱.۵٪ از مبلغ تراکنش ها است، در حالی که برای حساب های تایید نشده ۱.۹۹٪ است.

انواع حساب در پرفکت مانی

در هنگام افتتاح حساب و ثبت نام در پرفکت مانی کابران می توانند بسته به هدف خود، حساب های پرسونال یا شخصی(Personal) و دیگری حساب بیزنسی یا کسب و کار (Business) برای خود انتخاب کنند. حساب های پرسونال برای افراد حقیقی و حساب بیزنسی برای شرکت ها و نهادهای حقوقی است. در مرحله ساخت یا افتتاح حساب پرفکت مانی باید نوع حساب خود را مشخص کنید. لازم به ذکر است که امکان تبدیل این دو حساب به یکدیگر وجود ندارد. هر نوع حسابی که انتخاب کنید در مرحله وریفای حساب پرفکت مانی باید اطلاعات مربوط به همان حساب را وراد نمایید. حال هر یک از این حساب های پرسونال یا بیزنسی می توانند به صورت حساب نرمال (Normal)، پرمیوم (Premium)، و پارتنر یا همکار (Partner) باشند که هر یک مزیت های خاص خودش را دارد که به طور مفصل در مقاله پرفکت مانی چیست توضیح داده شده اند.

مدارک مورد نیاز برای احراز هویت پرفکت مانی

برای احراز هویت اکانت پرفکت مانی به مدارک زیر نیاز است:

  1. تصویر گواهینامه یا پاسپورت یا کارت ملی
  2. تصویر قبض خدماتی (مثل قبض تلفن، برق یا موبایل). الازم به ذکر است که قبض باید به نام صاحب حساب باشد.

perfmoney-verify1

نحوه وریفای حساب پرفکت مانی

برای احراز هویت وریفای حساب پرفکت مانی ابتدا باید وارد سایت پرفکت مانی perfectmoney.com شوید سپس از نوار بالا بر روی گزینه setting کلیک کنید. بعد از این مرحله صفحه به روز رسانی پروفایل پرفکت مانی برایتان ظاهر می شود که باید اطلاعات پروفایل خود را به درستی وارد کنید. توجه داشته باشید که در قسمت آدرس باید دقیقا همان آدرسی که در قبضتان نوشته را وارد نمایید. بعد از پر کردن هر یک از موارد خواسته شده در بخش Account Verification  لینک Verification management را کلیک کنید. احراز هویت و وریفای اکانت پرفکت مانی شامل سه مرحله تایید نام، آدرس و شماره تلفن است که هر یک از این مراحل باید به درستی انجام شوند.

perfmoney-verify2

مراحل احراز هویت پرفکت مانی

همانطور که گفتیم وریفای و احراز هویت حساب پرفکت مانی سه مرحله دارد که در ادامه هر یک توضیح داده شده اند. لازم به ذکر است از آنجا که کنترل صحت داده های وارد شده به صورت دستی انجام می شود معمولا احراز هویت حساب پرفکت مانی سه تا ۵ روز طول می کشد.

  • تایید نام

اولین مرحله برای احرا هویت اکانت پرفکت مانی تایید نام است. باید مدارک مورد نظرتان از قبیل گواهینامه یا پاسپورت خود را اسکن کرده و در قسمت مورد نظر آپلود نمایید. اگر شرایط اسکن کردن رو نداشتید می توانید با موبایل هم از خودتون یک عکس با پس زمینه سفید بگیرید و با فرمت جی پی جی ( JPG ) ذخیره کنید.

  • تایید آدرس

دومین مرحله در وریفای اکانت پرفکت مانی وارد کردن آدرس است. این آدرس دقیقا باید همان آدرسی باشد که هنگام افتتاح حساب پرفکت مانی وارد کرده اید. در این مرحله نیز همانند مرحله قبل باید از قبض آب، برق ، تلفن یا گاز اسکن بگیرید که به آدرس محل سکونت شما ارسال می شوند. لازم به ذکر است که قبض حتما به نام شما باشد و بیشتر از سه ماه از تاریخ صدور آن نگذشته باشد.

  • تایید شماره تلفن
    آخرین مرحله در احراز هویت حساب پرفکت مانی تایید شماره تلفن است که اگر اطلاعات شما به درستی وارد شده باشد از پرفکت مانی با شماس تماس گرفته و کدی به شما داده می شود که باید آن را در سایت وارد کنید. با انجام این کار حساب شما وریفای Verified می شود. اما اگر تایید نشدید احتمالا بخشی از اطلاعات وارد شده اشتباه اشت و باید مجددا برای وریفای حساب پرفکت مانی خود اقدام کنید.

perfmoney-verify3

نکات مهم در مورد وریفای کردن حساب پرفکت مانی ساخته شده

هنگام تایید و احراز هویت حساب پرفکت مانی بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • اگرچه می توانید در سایت پرفکت مانی زبان سایت را به زبان فارسی تغییر دهید اما هنگام ارائه مدارکی از قبیل گواهینامه یا کارت ملی یا قبض باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند. از این رو عملا زبان فارسی هیچ کاربردی ندارد. همچنین ترجمه مدارک بهتر است به صورت رسمی و توسط دارالترجمه انجام شود.
  • همانطور که گفتیم برای وریفای شدن اکانت پرفکت مانی قبض آب و برق یا تلفن به نام شما باشد. اگر قبضی به نام خود ندارید می توانید با نرم افزار فتوشاپ ویرایش هایی را در تصویر انجام دهید و قبوض را به نام خود تغییر دهید. این کار نیاز به دقت زیادی دارد زیرا اگر صحت آن معلوم شود ممکن است حساب شما مسدود شود.
  • پلتفرم پرفکت مانی به منظور افزایش امنیت حساب کاربران از سیستم Identity check برای بررسی هویت آنها استفاده می کند. از این رو هنگام ورود کاربران به پنل کاربری آیپی سیستم آنها را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت تغییر آن مانع ورود آنها به سیستم پرفکت مانی شده و در قالب ایمیل یا پیامک یک کد امنیتی برای آنها ارسال می کند.

جمع بندی

در این مقاله به آموزش افتتاح و ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده پرداختیم و نحوه احراز هویت حساب پرفکت مانی را به صورت تصویری برای شما نمایش دادیم. همچنین دلایل وریفای کردن حساب پرفکت مانی را برایتان توضیح دادیم و گفتیم کاربران پرفکت مانی می توانند از هر دو حساب وریفای شده و وریفای نشده استفاده کنند، تفاوت زیادی بین این دو حساب وجود ندارد. اما کاربرانی که حساب احراز هویت شده دارند می توانند بیشتر به خدمات پرفکت مانی دسترسی داشته باشند. همچنین کارمزد تراکنش های آنها کمتر است. برای کاربرانی که حساب آنها احراز هویت شده باشد حق کمیسیون حدود ۱.۵ درصد و برای کاربرانی که حساب پرفکت مانی آنها احراز هویت نشده است ۱.۹۹ درصد می باشد. شما می توانید از خدمات پرفکت مانی سایت پیمنت کارت مانند فروش یا خرید ووچر پرفکت مانی استفاده کنید.

سوالات متداول

از کجا  ووچر پرفکت مانی بخریم؟

با استفاده از سایت پیمنت کارت به راحتی می توانید برای خرید پرفکت مانی اقدام کنید.

آیا امکان افتتاح حساب پرفکت مانی در ایران وجود دارد؟

بله کاربران ایرانی می توانند نسبت به ساخت اکانت پرفکت مانی اقدام نمایند. اما امکان استفاده از ادرس داخل ایران مجاز نمی باشد. در واقع پرفکت مانی با هویت ایرانی مشکلی ندارد اما کاربر باید مدارک برای ادرس و محل سکونت خارج از ایران را ارائه نمایید.

آیا ساخت حساب پرفکت مانی خیلی هزینه دارد؟

خیر. ساخت حساب پرفکت مانی کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای به همراه ندارد.

آیا وریفای حساب پرفکت مانی برای استفاده از آن اجباری است؟

خیر. تنها برای کاهش کارمزد خدمات پرفکت مانی میتوانید احراز هویت کنید.

حداقل سن برای افتتاح حساب پرفکت مانی، چند سال است؟

حداقل سن برای افتتاح حساب ۱۸ سال کامل است و باید در مدرک شناسایی به طور کامل ۱۸ سال فرد تمام شده باشد.

برای افتتاح حساب چه مدارکی مورد نیاز هستند؟

اسکن و یا عکس با کیفیت از پاسپورت. در صورت عدم داشتن پاسپورت اسکن و یا عکس کارت ملی یا گواهینامه ترجمه شده مورد نیاز است. در مراحل بعدی قبض یکی از امور خدماتی که به نام خود فرد باشد و ترجمه رسمی شده باشد مورد نیاز است.

مدت زمان احراز هویت و وریفای حساب پرفکت مانی چقدر است؟

معمولا وریفای حساب پرفکت مانی بعد از ارسال مدارک درخواستی ۱ الی ۲ روز کاری طول می کشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *