virtual-visa-card

سال هاست که در ایران به دلیل تحریم ها نمی توان به حساب های بین المللی دسترسی داشت. قطعا  با سایت های خارجی سر و کار داشته اید و می دانید که برای پرداخت راه های مانند پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت را به شما پیشنهاد می کند. البته برخی از سایت ها از درگاه های کیف پول های الکترونیکی مانند پی پال نیز استفاده می کنند؛ شما می توانید در ایران از ویزا کارت مجازی نیز برای خرید های خود استفاده کنید. در این مقاله خواهیم گفت که ویزا کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

کارت اعتباری ویزا چیست؟

شرکت ویزا یک کمپانی بزرگ بین المللی است که راه کار های پرداخت جهانی را برای کاربران ، کسب و کار ها، بانک ها و دولت ها پیشنهاد می کند. ویزا کارت در اصل مانند یک کارت بانکی معتبر در سطح بین المللی است که توانسته مرزهای جغرافیایی را کنار بگذارد. امروزه از کارت ویزا در اکثر کشور های دنیا می توان استفاده کرد و تبادلات مالی با آن بسیار ساده شده است.

شرکت ویزا محصولات متنوعی دارد که هر کدام کاربرد خود را دارند، کردیت کارت، دبیت کارت و کارت های پیش پرداخت. خدماتی که در ۱۴۰ کشور در دنیا از آن استفاده می شود و امر تبادلات مالی را تسهیل کرده است.

visacards01

کابرد های ویزا کارت چیست ؟

به طور کلی ویزاکارت مانند کارت های بانکی ایرانی است و جایگزین پول نقد است. ارائه ی این خدمات در سطح جهانی با همکاری ارگان های متعددی در سراسر دنیا فراهم شده است. برخی از کاربرد های ویزا کارت :

  • خرید حضوری با استفاده از دستگاه های کارتخوان POS
  • دریافت پول از دستگاه های ATM
  • پرداخت های انلاین در سایت های فروشگاهی و خدماتی

visacards02

تفاوت ویزا کارت فیزیکی و مجازی چیست ؟

ویزا کارت در دو نوع ارائه می شود، ویزا کارت فیزیکی و مجازی . کارت های فیزیکی یک کارت پلاستیکی است که روی آن شماره کارت، تاریخ انتضا و سایر اطلاعات نوشته شده است، مانند کارت های بانکی ایرانی. کاربرد ویزا کارت فیزیکی این است که می توان با آن کارت کشید و یا از ATM پول دریافت کرد.

ویزا کارت مجازی یک کارت فیزیکی نیست و فقط مجوعه ای از اطلاعات و کد ها است که به کاربران اجازه می دهد که پرداخت های آنلاین در وب سایت های اینترنتی و اپلیکیشن هاست.

visacards03

خرید ویزا کارت مجازی در ایران

ویزا کارت مجازی یا همان گیفت کارت در اصل ماهیت متفاوتی با کارت های بانکی دارند ولی استفاده ی یکسانی دارند. مهم ترین مزیت ویزا کارت مجازی این است که هزینه ی صدور پایین تری نسبت به ویزا کارت فیزیکی دارند و تهیه ی آن در ایران بسیار آسان تر از ویزا کارت مجازی است. شما می توانید تمامی کارت های مورد نظر خود را از پیمنت کارت تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *