free-perfect-money-cover

آیا دریافت ووچر پرفکت مانی رایگان ممکن است؟ خوب این سوال خیلی از کاربرانی است که تازه با این سیستم پرداخت محبوب آشنا شده اند. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که روشی امن و منعطف برای خرید، ارسال و دریافت وجه و ذخیره آن در یک کیف پول دیجیتال در اختیار کاربران قرار می دهد. این سیستم با ارائه امنیت بالا و تأیید حساب از اطلاعات کاربران محافظت می کند.

همچنین روش های مختلفی برای شارژ حساب ارائه می دهد و از انتقال همتا به همتا پشتیبانی کرده و کسب‌ وکارها را قادر می سازد تا این روش پرداخت‌ را در وب‌سایت‌های خود بپذیرند. علاوه بر این، پرفکت مانی یک کارت اعتباری مجازی برای دسترسی راحت به وجوه ارائه می دهد. بسیاری از افراد با این همه مزایای پرفکت مانی به دنبال دریافت پرفکت مانی رایگان می باشند. در این مقاله با ما همراه باشید تا ببینیم چطور می توانیم به ووچر پرفکت مانی رایگان دست یابیم.

دریافت ووچر پرفکت مانی رایگان

خوب حالا ممکن است سوالی که برایتان پیش بیاید این باشد که آیا دریافت پرفکت مانی رایگان حقیقت دارد؟ خوب در پاسخ به این سوال باید گفت که روش مستقیمی برای دریافت ووچر پرفکت مانی رایگان وجود ندارد و این جمله توهمی بیش نیست. اما روش های مختلفی وجو دارند که می توانید از طریق آن به پرفکت مانی رایگان دست یابید که در ادامه همین مقاله انواع آن را نام برده و توضیح داده ایم.

روش های دریافت دلار پرفکت مانی رایگان کدامند؟

زیر مجموعه گیری

زیر مجموعه گیری یکی از روش های دریافت دلار پرفکت مانی رایگان است. در این روش شما ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب پرفکت مانی و تایید آن اقدام کنید. سپس در حساب پرفکت مانی به برنامه ارجاع (referral program) یا (Affiliate program) بروید. این بخش ممکن است در منوی اصلی یا در دسته کسب درآمد (Earn) یا ارتقا (Promote) قرار داشته باشد. در این بخش یک لینک یا کد معرفی یکتایی در اختیار شما قرار داده می شود. این لینک یا کد نشان دهنده عضویت شما در برنامه است.

referral program perfectmoney

شما می توانید لینک یا کد ارجاع خود را با دوستان، خانواده یا سایر افرادی که ممکن است علاقه مند به استفاده از پرفکت مانی باشند به اشتراک بگذارید. می‌توانید آن را از طریق رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، برنامه‌های پیام‌رسان یا هر روش ارتباطی دیگری به نمایش بگذارید. هنگام به اشتراک گذاری لینک یا کد ارجاع خود با دیگران می توانید از مزایای پرفکت مانی و ویژگی‌های آن مانند تراکنش‌های ایمن، پشتیبانی چند ارزی و امکان ارسال و دریافت پرداخت‌ها در سطح جهانی توضیح دهید و آنها را تشویق کنید تا از طریق کد شما در پرفکت مانی ثبت نام کنند.

همچنین می توانید برایشان توضیح دهید که چگونه می توانند از خدمات ارائه شده توسط پرفکت مانی مانند پرداخت آنلاین، دریافت وجوه، یا مدیریت ایمن امور مالی خود بهره مند شوند. در نهایت زمانی که شخصی با استفاده از لینک یا کد ارجاع شما برای پرفکت مانی ثبت نام کند و زیر مجموعه شما شود، شما بر اساس فعالیت های آنها در سیستم مانند تراکنش ها یا تامین مالی حساب یک درصد از کل مبلغ را به عنوان کمیسیون دریافت خواهید کرد.

 دریافت سود سالیانه

سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی به ازای مقادیری که به عنوان موجودی در حساب شما وجود دارد به صورت سالیانه سودی حدود ۴ درصد می دهد. از این رو اگر بتوانید سرمایه پولی خود را در حساب پرفکت مانی نگهداری کنید امکان دریافت سود ماهیانه برایتان وجود دارد. به عنوان مثال اگر ۳۰۰ هزار دلار به عنوان سرمایه در حساب پرفکت مانی خود داشته باشید بعد از یک سال که ۱۲ ماه دارد سودی حدود ۱۲ هزار دلار کسب خواهید کرد که این سود به صورت ماهانه برایتان واریز می شود. البته لازم به ذکر است که پرفکت مانی حدود ۲ درصد را به عنوان کارمزد دریافت می کند که با تاییید و وریفای حساب پرفکت مانی می توانید مقدار کارمزد را به نیم درصد کاهش دهید. برای دریافت قیمت پرفکت مانی به صفحه خدمات خرید و فروش پرفکت مانی مراجعه کنید.

بازی کردن

earn perfectmoney via playing games

یکی دیگر از روش های دریافت دلار پرفکت مانی رایگان بازی کردن در اپلیکیشن ها و سایت هایی است که سیستم پرداخت پرفکت مانی را پشتیبانی می کنند.

پرفکت مانی رایگان با حل کردن کد کپچا

اگر حساب پرفکت مانی دارید می توانید با حل کردن کد کپچا از طریق سایت هایی که پذیرای سیستم پرداخت پرفکت مانی می باشند، دلار پرفکت مانی رایگان دریافت کنید. برخی از سایت هایی که به ازای حل کردن کد کپچا پول می دهند شامل Mega Typers، QLinkGroup، Captcha Typers می باشند.

سایت Mega Typers خدماتی از قبیل ورود اطلاعات برای سازمان های دولتی و خصوصی، تبدیل کاغذهای اسکن شده به اسناد دیجیتالی قابل ویرایش  وتبدیل صدا به متن را ارائه می دهد. در این سایت به ازای هر ۱۰۰۰ کلمه و تصویر تایپ شده چیزی حدود ۰.۴۵ دلار دستمزد می دهد.

earn perfect money via CAPTCHA Solving

سایت Captcha Typers به ازای هر ۱۰۰۰ کد کپچای حل شده مبلغی حدود ۰.۴۵ تا ۱.۵ دلار می دهد. همچنین برنامه معرفی به دوستان دارد که با معرفی آن می توانید ۱۰% به عنوان حق کمیسیون دریافت کنید.

سایت QLinkGroup یکی از سایت های قانونی حل کد کپچا است. این سایت در برابر اسپمرهایی که از نرم افزارهای قانونی برای حل کپچا استفاده می کنند بسیار سختگیر است. از این رو تغییرات زیادی در ساختار کاری خود ایجاد کرده اند و به ازای تکمیل ۸۰۰ کپچا در هفته حقوق می دهد. همچنین اگر بتوانید ۲۰% کپچاهای حل شده در طول هفته از کپچاهای ویژه باشند با رسیدن تعداد کپچاها به ۴۰۰ تا می توانید پول خود را نقد کنید.

راه اندازی سایت اینترنتی با درگاه پرداخت پرفکت مانی

یکی از راه های دریافت پرفکت مانی رایگان راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. بعد از راه اندازی سایت باید آن را به سیستم پرفکت مانی وصل کنید تا درگاه پرداخت سایت شما شود. سپس از این طریق با فروش محصولات و خدمات سایتتان می توانید دلار پرفکت مانی رایگان بگیرید.

سخن نهایی

در این مقاله به سوال بسیاری از کاربران در رابطه با روش های دریافت پرفکت مانی رایگان پرداختیم. گفتیم که روش مستقیمی برای دریافت ووچر پرفکت مانی رایگان وجود ندارد. سعی کردیم روش هایی که برای دریافت دلار پرفکت مانی رایگان وجود دارند را برایتان معرفی کنیم. اگر به کسب درآمد از پرفکت مانی علاقمندید می توانید به مقاله ای که با این عنوان در سایت منتشر شده مراجعه کنید. پیمنت کارت یکی از سایت های معتبر در حوزه پرداخت ارزی است که می توانید در آن به آسانی به خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ان بپردازید و تراکنشی امن را تجربه کنید.

سوالات متداول

چطور پرفکت مانی رایگان بگیریم؟

دریافت پرفکت مانی رایگان و ووچر آن به صورت مستقیم وجود ندارد و صرفا یک حقه تبلیغاتی برای بسیاری از سایت ها است.

روش های غیر مستقیم برای دریافت ووچر پرفکت مانی رایگان کدامند؟

روش های غیرمستقیم مختلفی مانند بازی کردن، حل کد کپچا، سرمایه گذاری و زیر مجموعه گیری برای دریافت وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *