perfectmoney-wallet-cover

در دنیای تجاری امروز انواع گوناگونی ازکیف پول الکترونیکی وجود دارد که به شما امکان تجارت سریع، ساده و بسیار ایمن را می دهد. یکی از محبوب ترین آنها کیف پول پرفکت مانی است که توسط بسیاری از سرمایه گذاران، بازرگانان یا حتی موسسات مالی در سراسر جهان استفاده می شود. شاید بخواهید بدانید که کیف پول پرفکت مانی چیست و چگونه می توانیم آن را بسازیم؟ در این مقاله  قصد داریم شما را در مورد نحوه ثبت نام و ساخت کیف پول perfect money و استفاده از آن راهنمایی کنیم.

کیف پول پرفکت مانی چیست ؟

کیف پول پرفکت مانی

برای اینکه بتوانید از کیف پول الکترونیکی پرفکت مانی استفاده کنید، ابتدا باید بفهمید کیف پول الکترونیکی Perfect Money چیست. کیف پول پرفکت مانی همانند پی پال و اسکریل یکی از روش هایی است که می توانید به راحتی از آن برای مدیریت و دریافت پرداخت ها، انتقال پول بین دو حساب پرفکت مانی استفاده کنید. با استفاده از این کیف پول می توانید به راحتی به صورت آنلاین پرداخت اینترنتی انجام دهید یا به صورت آفلاین از طریق کارتهای پرفکت مانی خرید کنید.

این کیف پول بسیار امن است و شما می توانید با استفاده از دو فاکتور احراز هویت که شامل نام کاربری و رمز عبور است از حساب کاربری خود در پرفکت مانی محافظت کنید. حتی برای امنیت بیشتر می توانید از تکنولوژی امنیتی FA2 استفاده کنید. در فناوری FA2 به جای استفاده از یک رمز عبور تنها از دو مرحله برای احراز هویت استفاده کنید. اولین مرحله ورود به نام کاربری و رمز عبور است که بسیاری از سایت ها و سرویس های اینترنتی از آن استفاده می کنند. در مرحله دومم باید یک کد یکبار مصرف یا همان (on-time password) وارد کنید که توسط دستگاهی مانند تلفن همراه شما تولید شده است.

این کد ممکن است از طریق پیامک، تلفن همراه ، ایمیل یا از طریق برنامه های احراز هویت دو مرحله ای دریافت شود. این روش در مقایسه با روش های سنتی احراز هویت بسیار امن تر است و در برابر دسترسی های غیرمجاز به حساب کاربری امنیت بالاتری ایجاد می کند. این فناوری اکثرا در سرویس هاس اینترنتی و بانکی مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به تعاریفی که در مقاله پرفکت مانی چیست به آن پرداختیم گفتیم که پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که کاربران را قادر به پرداخت و دریافت وجه را در هر نقطه از موقعیت جغرافیایی جهان می دهد و کیف پول پرفکت مانی ابزاری است که افراد می توانند وجوه الکترونیکی خود را در آن ذخیره کنند تا برای تراکنش های آنلاین از آن استفاده نمایند.

معرفی انواع کیف پول پرفکت مانی

شرکت Perfect Money در حال حاضر سه نوع کیف پول الکترونیکی برای کاربران خود ارائه می دهد که به ترتیب شامل موارد زیر می باشند:

  1. کیف پول دلار (Perfect Money USD): این کیف پول برای نگهداری ارز دلار آمریکا در سیستم پرفکت مانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. کیف پول یورو(Perfect Money EUR): این کیف پول برای نگهداری ارز یورو در سیستم پرفکت مانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. کیف پول بیت کوین(Perfect Money Bitcoin): این کیف پول برای نگهداری و ذخیره ارز دیجیتال بیتکوین در سیستم پرفکت مانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. کیف پول طلا

هر کدام از این کیف پول ها دارای ویژیگ ها و مزیت های متفاوتی می باشند و کاربران بسته به نیاز خود می توانند از یکی از آنها استفاده کنند.

نحوه ساخت کیف پول پرفکت مانی

برای ساخت کیف پول پرفکت مانی، می‌توانید به سایت رسمی شرکت پرفکت مانی یعنی perfectmoney.com مراجعه کنید. پس از ثبت نام، برای استفاده از کیف پول خود، می‌بایست آن را شارژ کنید. برای شارژ کیف، می‌توان از طریق انتقال وجه به شخصی که حساب و سریال کیف پول پرفکت مانی‌اش را داد، وجه خود را به کیف پول اضافه کرد. همچنین می‌توانید از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی، مانند، کارت‌های اعتباری و … نیز به راحتی به شارژ کیف پول خود بپردازید. بعد از کیف پول، می‌توان از آن برای پرداخت قبوض و ارسال وجه به دیگران استفاده نمود. مراحل ساخت کیف پول پرفکت مانی در ادامه آموزش داده شده است.

مرحله اول: به وبسایت رسمی Perfectmoney.com مراجعه کنید

در رابط کاربری ، روی “Sign up”  کلیک کنید تا یک حساب Perfect Money ایجاد کرده باشید.

click-signup-to-create-a-perfect-money-account

مرحله دوم: اطلاعات شخصی مورد نیاز را وارد کنید

شما باید بتوانید اطلاعاتی در مورد خودتان ارائه دهید تا بتوانید یک حساب پرفکت مانی ایجاد کنید.

fill-in-the-required-information-for-a-perfectmoney-account

این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • نام حساب
  • نام کامل شما
  • شهری که در آن زندگی می کنید
  • آدرس (آدرس شما ، اختیاری)
  • کشوری که در آن زندگی می کنید
  • کد پستی شهر شما
  • ایمیل شخصی شما
  • تلفن / نمابر (شماره تلفن ، اختیاری ، فقط در صورت نیاز به تأیید دو مرحله ای).

سپس موارد زیر را تکمیل کنید:

  • نوع حساب: برای کاربران عادی ، “شخصی” را انتخاب نمایید.
  • رمز ورود به حساب پرفکت مانی یا همان کیف پول الکترونیکی پرفکت مانی را وارد کنید.
  • در زیر شماره تورینگ آورده شده است. برای اطمینان از امنیت باید دوباره آن را پر کنید.
  • با شرایط و ضوابط موافقت کنید.
  • برای ایجاد حساب کاربریروی ” ثبت نام” کلیک کنید .
  • fill-in-the-required-information-for-a-perfect-money-account-1

مرحله سوم: برای دریافت شناسه عضویت ایمیل خود را باز کنید

پس از تکمیل مراحل ثبت نام پرفکت مانی ، پیامی ظاهر می شود که از شما می خواهد ایمیل خود را برای دریافت شناسه عضویت بررسی کنید.

perfectmoney-id-notification-sent-to-your-email

مرحله چهارم: شناسه عضویت پرفکت مانی را در ایمیل خود جستجو کنید

ایمیل خود را (از جمله هرزنامه یا همان spam) برای یافتن شناسه عضویت پرفکت مانی بررسی کنید.

find-the-id-in-your-email-to-log-into-perfectmoney-account

*

مرحله پنجم: با شناسه دریافتی وارد سایت پرفکت مانی شوید

  • برای ورود به کیف پول پرفکت مانی خود در سایت  شناسه عضویتی را که به تازگی دریافت کرده اید وارد کنید.
  • رمز عبور ایجاد شده، شماره تورینگ را وارد کنید. برای ورود به سیستم  دکمه Autherize یا همانمجاز کردن را کلیک نمایید.
  • log-into-your-perfectmoney-account

پس از ورود به سیستم ، رابط کاربری حساب شما ظاهر می شود. در این مرحله ، شما با موفقیت حساب پرفکت مانی خود را ایجاد کرده اید.

successful-registration-for-a-perfectmoney-account-

مزایا و معایب کیف پول پرفکت مانی چیست؟

  • کیف پول پرفکت مانی با رابط کاربری دوستانه به زبان های مختلف بسیار محبوب است. ثبت آن آسان است و ایمن است.
  • این کیف پول الکترونیکی از ارزهای مختلف مانند USD ،EUR ،GOLD و حتی BTC پشتیبانی می کند. برای پرداخت آنلاین و همچنین معاملات بسیار مناسب است.
  • زمان پردازش برای پرداخت ها بسته به شرکایی که پرفکت مانی با آنها همکاری می کند ، نسبتا سریع است. با این حال، به دلیل امنیت آن، تأخیر اجتناب ناپذیر است.

نتیجه گیری

در این مقاله نحوه ساخت کیف پول پرفکت مانی را برایتان توضیح داده ایم. همچنین گفتیم امروزه کیف پول پرفکت مانی در معاملات و پرداخت های آنلاین بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به روش مطمئنی برای تجارت یا کسب درآمد آنلاین نیاز دارید ، برای خود یک حساب پرفکت مانی ایجاد کنید. همچنین می توانید برای خرید ووچر پرفکت مانی از سایت پیمنت کارت با بهترین قیمت اقدام نمایید.

سوالات متداول

کیف پول پرفکت مانی چیست؟

کیف پول پرفکت مانی همانند پی پال و اسکریل یکی از روش هایی است که می توانید به راحتی از آن برای مدیریت و دریافت پرداخت ها، انتقال پول بین دو حساب پرفکت مانی استفاده کنید. با استفاده از این کیف پول می توانید به راحتی به صورت آنلاین پرداخت اینترنتی انجام دهید یا به صورت آفلاین از طریق کارتهای پرفکت مانی خرید کنید.

نحوه دانلود کیف پول پرفکت مانی چگونه است؟

اگر قصد دانلود کیف پول perfect money برای دستگاه تلفن همراه خود دارید می توانید به فروشگاه های  اپ استور (app Store)  و گوگل پلی (Google Play) مراجعه کنید.

موارد لازم برای استفاده از کیف پول پرفکت مانی چیست؟

بعد از ساخت کیف پول پرفکت مانی و تکمیل فرایند تایید حساب با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می توانید از آن استفاده نمایید.

انواع کیف پول پرفکت مانی چیست؟

کیف پول پرفکت مانی در انواع مختلفی از قبیل دلاری، یورویی، بیت کوین و طلا موجود است.

چگونه کیف پول پرفکت مانی بسازیم؟

مراحل ساخت کیف پول پرفکت مانی به صورت قدم به قدم و تصویری در متن مقاله توضیح داده شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *